Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по догляду за зеленими насадженнями на території Роменського та Курського мікрорайонів в м. Суми
Очікувана вартість
98 800,00 UAH
UA-2021-07-30-002867-b 9dfe78e325ba4958a820252086f44c85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 98 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Послуги по догляду за зеленими насадженнями на території Роменського та Курського мікрорайонів в м. Суми.
• ДК 021:2015 - 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 98 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 05.08.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 10.08.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 494,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, виконаний відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, з урахуванням змін та доповнень.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до оголошення).
• Довідка, в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази:
-автопідіймачі (автовишки) з викидом стріли до 20 м та понад 20 м – не менше 2 –х одиниць;
-кран – маніпулятор;
-автомобіль (лі) вантажний (ні);
-подрібнювач гілок;
-бензопили – не менше 3 – х одиниць;
-засоби індивідуального захисту з техніки безпеки та правил дорожнього руху.
На підтвердження права володіння чи користування технікою учасник надає:
а) для власного обладнання копії документів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин та обладнання за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера.
б) для орендованого обладнання – надати завірені копії договорів оренди.
Надати копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки на кожну одиницю техніки, зазначену в довідці.
• Дозвіл на проведення лісосічних робіт.
• Посвідчення водіїв, лісорубів.
• На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі.
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг по видаленню дерев.


Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 Одиниця
Послуги по догляду за зеленими насадженнями на території Роменського та Курського мікрорайонів в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
61 Одиниця
Послуги по догляду за зеленими насадженнями на території Роменського мікрорайоніу в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
12 Одиниця
Послуги по догляду за зеленими насадженнями на території Курського мікрорайону в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2021 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 11:25
Додаток №1 Проект договору.docx
30 липня 2021 11:25
Оголошення.doc
30 липня 2021 11:25
Додаток №2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е 98 795,40
UAH з ПДВ
98 795,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 15:16
Електронний підпис
09 серпня 2021 15:01
Досвід2.pdf
09 серпня 2021 15:01
Досвід 1.pdf
09 серпня 2021 15:01
дозвіл та посвідчення.pdf
09 серпня 2021 15:01
Довідка МТБ.pdf
09 серпня 2021 15:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Статус-Е

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Статус-Е
#41099397
Переможець 98 795,40
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 15:49

Документи

11 серпня 2021 15:49
Електронний підпис
11 серпня 2021 15:48
Протокол №641_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е
#41099397
98 795,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 15:49
Електронний підпис
11 серпня 2021 15:48
Протокол №641_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 12:11
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 13:07
Додаток №1_0001.pdf укладений
19 серпня 2021 13:07
Додаток №2_0001.pdf укладений
19 серпня 2021 13:07
Договір №595-б_0001.pdf укладений
19 серпня 2021 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 795,40
UAH