Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги страхування
Очікувана вартість
3 956,81 UAH
UA-2021-07-30-001658-c f2031f5076d448a7bf8346c4c903ad7c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Світлана Володимирівна

0972136946 BOIKOS@BGD.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білгород-Дністровська філія Державного підпириємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Білгород-Дністровського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728376
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський, вул. ШАБСЬКА, будинок 81
Контактна особа: Бойко Світлана Володимирівна
0972136946
BOIKOS@BGD.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Білгород-Дністровською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрацією Білгород-Дністровського морського порту) було двічі оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів по коду ДК 021:2015 - 66510000-8 «Страхові послуги» (Послуги страхування) з очікуваною вартістю 3 956,81 грн. без ПДВ. Зазначені закупівлі за відкритими торгами не відбулись, були автоматично відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (менше двох), що підтверджується Звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-30-006992-с від 01 травня 2021 та Звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-20-004689-b від 21 червня 2021. Зазначені звіти додаються. На підставі вищенаведеного, доцільно та правомірно застосувати переговорну процедуру закупівлі та обрати підставу, передбачену п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ 38727770) в особі Білгород-Дністровської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (код ЄДРПОУ ВП 38728376). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Шабська, 81, м. Білгород-Дністровський, Одеська обл., Україна, 67700. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, БДФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Білгород-Дністровського МП) - 38728376. 4. Категорія замовника згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): по коду ДК 021:2015 - 66510000-8 «Страхові послуги» (Послуги страхування). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічної специфікації (технічних вимог). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 67707, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Шабська, 81, БДФ ДП «АМПУ» (адміністрація Білгород-Дністровського морського порту). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 12 місяців з моменту підписання договору протягом 2021-2022 років та до кінця дії останніх страхових полісів. Строк дії договору до 31.12.2022 року. 10. Умови оплати договору про закупівлю (порядок здійснення розрахунків): Оплата проводиться після підписання договору обома Сторонами протягом 10-ти банківських днів з моменту надання рахунку на оплату, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Страховика у місяці, дія яких визначається у Додатку № 1 до цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги страхування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата проводиться після підписання договору обома Сторонами протягом 10-ти банківських днів з моменту надання рахунку на оплату, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Страховика у місяці, дія яких визначається у Додатку № 1 до цього Договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 липня 2021 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 18:46
Додатки до запрошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ «НАСК "ОРАНТА"» в особі ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИРЕКЦІЯ НАСК "ОРАНТА"
#00034186
Переможець 3 955,00
UAH
30 липня 2021 18:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ «НАСК "ОРАНТА"» в особі ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИРЕКЦІЯ НАСК "ОРАНТА"
#00034186
3 955,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:58
49-В-БДФ-21.pdf укладений
18 серпня 2021 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 955,00
UAH