Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2021-07-30-001262-c 834bfd73037944e9b30df0cc5e91b9c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро

380504500785 PYNCHUK-NV@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Гринишин Петро
380504500785
PYNCHUK-NV@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Розрахунок проводиться попередньою оплатою 100% загальної вартості Договору на рахунок Виконавця впродовж 10-ти календарних днів, згідно виставлених рахунків. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 посл.
Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання ВПЗ Коломийський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
2 посл.
Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання ВПЗ Надвірнянський район.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
5 посл.
Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання ВПЗ Косівський район.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
11 посл.
Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання ВПЗ Калуський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
15 посл.
Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів газоспоживчого обладнання ВПЗ Івано-Франківський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови та порядок розрахунків: оплата за надання послуг здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 14:58
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СЕМ-ПЛЮС" 15 900,00
UAH з ПДВ
15 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 08:23
Електронний підпис
10 серпня 2021 08:20
Договір пошта 20.PDF
10 серпня 2021 08:20
лист -відгук.PDF
10 серпня 2021 08:20
Проет договору пошта 21.PDF
10 серпня 2021 08:20
наказ.PDF
10 серпня 2021 08:20
відомості.PDF
10 серпня 2021 08:20
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЕМ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЕМ-ПЛЮС"
#35889349
Переможець 15 900,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 19:48

Документи

17 серпня 2021 19:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СЕМ-ПЛЮС"
#35889349
15 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2021 19:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2022 10:03
Звіт про виконання договору UA-2021-07-30-001262-c.pdf укладений
14 квітня 2022 10:02
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 21:33
Dohovir UA-2021-07-30-001262-c 22_999.zip укладений
02 вересня 2021 21:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 900,00
UAH