Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зберігання та складування 63120000-6 ДК 021:2015 (Послуга з отримання, комплектування, збереження підручників і учбово-методичної літератури для закладів освіти)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-07-29-009177-b bcff6ca33f1540f4a4936078c98c8b00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - необхідна інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 3 цієї документації (вимог до предмета закупівлі робіт). 4) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з отримання, комплектування, збереження підручників і учбово-методичної літератури для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 10:42
Додаток 2 Проект договору.doc
02 серпня 2021 10:42
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
02 серпня 2021 10:42
Додаток 1 Цінова пропозиція (нова редакція).docx
02 серпня 2021 10:41
Вимоги (нова редакція).docx
29 липня 2021 16:42
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
29 липня 2021 16:42
Вимоги.docx
29 липня 2021 16:42
Додаток 2 Проект договору.doc
29 липня 2021 16:42
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
02 серпня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 10:42
Додаток 2 Проект договору.doc
02 серпня 2021 10:42
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
02 серпня 2021 10:42
Додаток 1 Цінова пропозиція (нова редакція).docx
02 серпня 2021 10:41
Вимоги (нова редакція).docx
29 липня 2021 16:42
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
29 липня 2021 16:42
Вимоги.docx
29 липня 2021 16:42
Додаток 2 Проект договору.doc
29 липня 2021 16:42
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Миколаївкнига" Миколаївської обласної ради 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Миколаївкнига" Миколаївської обласної ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Миколаївкнига" Миколаївської обласної ради
#31192690
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2021 15:12

Документи

12 серпня 2021 15:12
Електронний підпис
12 серпня 2021 15:11
Протокол № 36.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2021 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Миколаївкнига" Миколаївської обласної ради
#31192690
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2021 15:12
Електронний підпис
12 серпня 2021 15:11
Протокол № 36.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 11:06
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 17:02
Договір №6-46.pdf укладений
19 серпня 2021 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 5 ч. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість послуги з отримання, комплектування, збереження підручників і учбово-методичної літератури для закладів освіти на 1,49 грн. без ПДВ., після зменшення вартість послуги з отримання, комплектування, збереження підручників і учбово-методичної літератури для закладів освіти складає 198998,51 грн. без ПДВ. 2. Зменшити суму договору на 1,49 грн. без ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 198998,51 грн. (Сто дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 51 копійка) без ПДВ. 3. Викласти Додаток №1 до договору «КАЛЬКУЛЯЦІЯ вартості на послуги з отримання, комплектування, збереження підручників і учбово-методичної літератури (6%)» в новій редакції, (додається до додаткової угоди) 4. Ця угода набуває чинності з дня її підписання і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами. 5. Решта умов та обов’язків за Договором залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6-46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 998,51
UAH