Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 16:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 липня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 16:20 |
проект договору.docx | |
29 липня 2021 16:20 |
ТПП.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000038 ● aadaa9fa31854b2190b3befa8eeecdde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 № 517
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 517
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-07-29-008727-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-13 10:39:53
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі послуг з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2, за ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги, очікуваною вартістю 880 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-008727-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладався договір з ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» у строк до 02.08.2021 (включно)?
У разі неукладання договору з ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг», чому Замовником не вжито заходів щодо відміни зазначеної процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятим частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-13 11:09:57
Переговорну процедуру скасовано.
Переговорну процедуру скасовано.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-16 09:02:33
Переговорна процедура скасована.
Переговорна процедура скасована.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-21 09:04:35
Процедура скасована.
Процедура скасована.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ" #38612076 |
Переможець |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 16:39
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 11:09 |
Кінець періоду оскарження: | 24 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 вересня 2021 00:03 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі) |
13 вересня 2021 11:09
|
Електронний підпис |
13 вересня 2021 11:08
|
Рішення.doc |