Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2.
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2021-07-29-008727-b 684f5f9d2c9e4e85a53ec99038987185
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мандзюк

+380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 09 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська область, Київ, Сімферопольська, 13А, оф. 200
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 липня 2021 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 16:20
проект договору.docx
29 липня 2021 16:20
ТПП.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-08-000038 ● aadaa9fa31854b2190b3befa8eeecdde
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 № 517
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 517
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-07-29-008727-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-13 10:39:53

Запит щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі послуг з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2, за ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги, очікуваною вартістю 880 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-008727-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладався договір з ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» у строк до 02.08.2021 (включно)?
У разі неукладання договору з ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг», чому Замовником не вжито заходів щодо відміни зазначеної процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятим частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-13 11:09:57

Переговорну процедуру скасовано.

Переговорну процедуру скасовано.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-16 09:02:33

Переговорна процедура скасована.

Переговорна процедура скасована.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-09-21 09:04:35

Процедура скасована.

Процедура скасована.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ"
#38612076
Переможець 880 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 16:39

Документи

29 липня 2021 16:39
Електронний підпис
29 липня 2021 16:39
IMG_0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ"
#38612076
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 16:39
Електронний підпис
29 липня 2021 16:39
IMG_0001.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 11:09
Кінець періоду оскарження: 24 вересня 2021 00:00
Дата відміни: 24 вересня 2021 00:03
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Документи:
13 вересня 2021 11:09
Електронний підпис
13 вересня 2021 11:08
Рішення.doc