Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства,містобудування,архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43940116 |
Вебсайт: | https://teplyk-vin.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вулиця Незалежності |
Контактна особа: |
Затяжчук Наталія Богданівна +380684216043 jkgteplyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 8 539 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 698,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється у розмірі 100% вартості фактично виконаних робіт, протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 15:45 |
Тендерна_документація.doc | |
29 липня 2021 15:45 |
Додаток 4.docx | |
29 липня 2021 15:45 |
Додаток 3.doc | |
29 липня 2021 15:45 |
Додаток 2.docx | |
29 липня 2021 15:45 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000034 ● 474797753fa74851ae43abc3a7bdbbfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021
№ 569
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6.UA-2021-07-29-007967-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 15:37:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-007967-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-05 15:32:10
Пояснення на запит
Пояснення на запит про надання пояснень до закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка
смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)»(UA-2021-07-29-007967-b).від 01.10.2021. року .
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі:
-дефектних актів від 11.01.2021 року
-Робочого проекту ««Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)».
-експертного висновку (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом ««Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)».
Обгрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівель здійснено на підставі Робочого проекту ««Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)» в частині зведеного кошторисного розрахунку та експертного висновку (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом ««Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)».
При визначені очікуваної вартості (стартової ціни) із загальної кошторисної вартості вирахувано:витрати на технічний нагляд,проектні роботи,експертизи проекту,авторського нагляду з врахуванням ПДВ. За умовами договору його реалізація визначено на 2021-2022 роки.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами),обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі««Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик ,Вінницької області (Коригування)» за посиланням на сторінку веб-сайту Теплицької селищної ради
https://teplyk-vin.gov.ua/news/1627894287/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Моніторинг - UA-M-2021-10-01-000034 Оголошення - UA-2021-07-29-007967-b Предмет закупівлі - Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області (Коригування) (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляю: 19 жовтня 2021 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області (Коригування)". Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за UA-2021-07-29-007967-b. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.10.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2021-07-29-007967-b, та його мотивуванням Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради (далі також Замовник) інформує про наступне: Заперечення щодо недоліків викликаних у вимозі. 1. Щодо відсутності інформації про наявність в учасника крану на автомобiльному ходу та компресора пересувного з двигуном внутрiшнього згоряння. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації відділом житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради (надалі - Замовник) від учасників у складі тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційному критерію – “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально -технічної бази та технологій, вимагалось надання довідки (згідно Форми 1 Додатку № 1 тендерної документації), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання. Згідно Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладених у Додатку 2 до тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації містить наступну преамбулу: “ Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю робіт – «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка в смт.Теплик, Вінницької області» (ДК 02162015 «Єдиний закупівельний словник - 45230000-8: Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач, шосе,доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь. Технічні,якісні та кількості характеристики предмета закупівлі Клас наслідків – СС1. Документація має бути складена із застосуванням діючих норм , правил, інструкцій , державних стандартів. Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи предмету закупівлі, джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». Учасник торгів має право оглянути місце проведення будівельних робіт, ознайомитись з документами, схемами щодо реконструкції за адресою замовника. ”, та складається з дефектних актів, локального кошторису на будівельні роботи, відомості обсягів робіт, пiдсумкової вiдомості ресурсів на капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Франка в смт. Теплик, Вінницької області (Коригування). Враховуючи вищезазначене: 1. Додаток 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації не містить імперативної умови щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно умов, викладених у Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі”, а також відсутнє безпосереднє посилання на Додаток 2 до тендерної документації; 2. У Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації відсутнє посилання на технічне завдання, а також вказаний Додаток не містить інформацію/документи про технічне завдання; 3. Підсумкова відомість ресурсів не містить норми/вимоги щодо того, що кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які будуть зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до розділу І Підсумкової відомості ресурсів, наведеної у складі Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації. При цьому, позиція посадової особи органу державного фінансового контролю в частині того, що “Додатком № 2 тендерної документації (технічне завдання) передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, а також пiдсумкова вiдомiсть ресурсів, яка, зокрема, містить інформацію про будівельні машини і механізми, що мають бути використанні учасником для виконання робіт згідно технічного завдання” виглядає як припущення з певними оціночними поняттями і у підсумку ніяким чином документально не підтвердженою. Отже, Замовник ніяким чином не порушив вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, що розтлумачені посадовою особою органу державного фінансового контролю у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b від 19.10.2021 на власний розсуд. Крім того, Додаток 3 “Проект договору підряду” до тендерної документації містить окремі позиції щодо можливості залучення субпідрядників, зокрема: розділ ”12. Залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників”, п. 6.3.1. Договору. Вимогами тендерної документації (ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) передбачено надання у складі тендерної пропозиції узгодженого учасником проект договору (Додаток 3 до тендерної документації), про що учасником – ПП ”Дорстрой” і було надано у складі тендерної пропозиції відповідне документальне підтвердження – лист від 11.08.2021 № 1108/21-18 ч (46 Проект Договору.pdf). Тому, учасник - ПП ”Дорстрой”, не зобов’язаний був документально підтверджувати обов’язкову наявність крану на автомобiльному ходу та компресора пересувного з двигуном внутрiшнього згоряння, зважаючи на вимоги тендерної документації, а наявна інформація згідно Форми 1 Додатку № 1 тендерної документації та надане до неї документальне підтвердження в повній мірі підтверджує спроможність учасника щодо виконання робіт, передбачених інформаціє про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Щодо непідтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині надання свідоцтва про реєстрацію лише на один бульдозер ДТ-75 ДЗ – 42. Згідно Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – визначеним згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації передбачено надання інформації, зокрема: “1. Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: Довідка, за нижче наведеною Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання, в якій обов'язково мають бути зазначені: Довідка складається згідно форми 1 та завіряється підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та печаткою. - Форма 1 Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ____________________________________________ (повне найменування учасника) № з/п Найменування обладнання та матеріально - технічної бази Кількість Рік випуску або рік введення в експлуатацію Зазначення приналежності (власна або найм (оренда)*/лізинг) 1 2 3 4 6 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * 1.1. До довідки для власних транспортних засобів надаються скановані копії наступних документів виготовлених з оригіналів, а саме: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, “. Враховуючи зміст вказаної вимоги у цій частині, тендерною документацією не передбачено вимоги щодо обов’язковості підтвердження всієї інформації, зазначеної у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (Форма 1) щодо власних транспортних засобів, шляхом подання відповідних документів. Також, у файлі ”44 реєстраційні документи.pdf” на сторінках 11-12 міститься свідоцтво про реєстрацію машини, серія ОМ № 042508 – Бульдозер, крім підтвердженого бульдозеру ДТ-75 ДЗ – 42. Отже, Замовником дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, а відтак учасником – ПП ”Дорстрой” підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Вказана посадовою особою органу державного фінансового контролю інформація про нібито відсутність документів у складі пропозиції учасника ПП ”Дорстрой” не підтверджується, враховуючи інформацію, що оприлюднена в електронній системі закупівель. 3. Щодо ненадання повідомлень про прийняття на роботу 2-ох дорожніх працівників Дерманського М.В. та Чуракова І.А. Згідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи, що Закон, в частині визначення кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», не встановлює вичерпного переліку документів щодо підтвердження стану (ступеню) правовідносин між Учасником та працівниками, окремі за сукупністю документів (у даному випадку лише затверджений штатний розпис та накази на призначення працівників) у повній мірі підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, у тендерній документації відсутні вимоги щодо мінімальної кількості працівників-робітників, інформація про яких повинна бути надана у складі тендерної пропозиції згідно повного переліку документів передбачених Додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції ПП ”Дорстрой” наявна Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено інформацію про 5 дорожніх робітників із яких по 3 дорожніх робітниках за позицією посадової особи органу державного фінансового контролю надані всі документи згідно Додатку 1 до тендерної документації, що у повній мірі достатньо для виконання робіт, передбачених згідно умов, викладених у Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі”. Отже, учасник - ПП ”Дорстрой” документально підтвердив інформацію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у достатній кількості, а відтак підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 4. Щодо розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі і кошторисна документація у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - підсумкова відомість ресурсів; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок кошторисного прибутку; - календарний графік виконання робіт; - розрахунок заробітної плати (підпункт 28 пункту 1 розділу III тендерної документації). Враховуючи вказане, розрахунок показників загальновиробничих витрат на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт та розрахунок адміністративних витрат на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період (рік) не було передбачено підпунктом 28 пункту 1 розділу III тендерної документації. З огляду на це подана учасником - ПП ”Дорстрой” ціна тендерної пропозиції, відповідала положенню тендерної документації Замовника. Окрім того орган контролю не наділений правом вимоги про розірвання договору. Відповідно до ч. 1-2 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. В той же час , Договором на виконання підрядних робіт не передбачено можливості його розірвання в односторонньому порядку протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку . Згідно ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 19.4 Договору № 130 від 20.09.2021 "Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області передбачені виключні підстави для розірвання Замовником договору, серед яких відсутні умови про розірвання договору з підстав зазначених у висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у процесі здійснення розгляду та оцінки пропозиції переможця закупівлі Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради чітко дотримувався приписів та вимог законодавства. Крім того, Замовником було перевірено тендерну пропозицію ПП «Дорстрой» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Дорстрой» були відсутні. Крім того рішення Замовника стосовно тендерної документації жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, таким чином, замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, зі змінами, та принципів здійснення публічних закупівель. Договір на виконання робіт з ПП «Дорстрой» було укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі», Враховуючи вищевикладене Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради, як замовник процедури закупівлі, не має законних підстав та можливості здійснити заходи щодо розірвання укладеного договору чи усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 19.10.2021 Крім того, повідомляємо, що в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю та виконання укладеного договору. Розірвання укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та майже повністю виконав умови укладеного ним договору є неможливим та незаконним.Також звертаємо увагу на те, що на виконання укладеного договору підрядником (учасником) здійснено значну частину підготовчих та будівельно-монтажних робіт (розбирання асфальтобетонних покриттів вручну та механічним способом, розбирання бортових каменів, установлення бортових каменів ,завезено значну частину будівельних матеріалів.). На підставі наведеного Замовник не вбачає наявності порушень в документації поданій учасником , які слугували достатніми підставами для відхилення тендерної пропозиції, та відповідно відміни тендера. Підпис: Уповноважена особа Затяжчук Н.Б. _____________________ (підпис)
2021-10-23 11:26:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | УКРАЇНА Теплицька селищна рада Гайсинського району Вінницької області Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури, та розвитку інфраструктури вул. Незалежності, 25, смт Теплик, 23800, тел. (04353) 2-19-60, факс (04353) 2-19-60 web-сайт: https: teplyk-vin.gov.ua Е-mail: jkgteplyk@ukr.net Код ЄДРПОУ 43940116 01.11.2021 №_112 До Вінницького окружного адміністративного суду вул. Брацлавська,14 м. Вінниця 21000 Позивач: Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвиткуінфраструктуриТеплицької селищної ради вул. Незалежності,25 смт Теплик Гайсинського району Вінницької області 23800 Ідентифікаційний код юридичної особи 43940116 тел. 0974398214 е-мail:jkgteplyk@ukr.net (інші засоби зв’язку невідомі) Відповідач Північний офіс Держаудитслужби вул. Січових Стрільців, 18, м. Київ, 04053 тел.(044) 272-60-18, факс (044) 272-60-17 е-мail:262600@dasu.gov.ua Ідентифікаційний код юридичної особи 40479560 Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРСТРОЙ» вул. Н. Терещенка,1-А м. Христинівка Христинівського району Черкаської області 20001 Ідентифікаційний код юридичної особи 33819662, тел. +38(047)-456-46-03 е-мail:Е-таіІdorserv@ukr.net Позов немайнового характеру. Судовий збір 2270.00 грн. ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку 01.10.2021 року на сайті Рrozorro опубліковано повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик Вінницької області (Коригуванння)» 8539728 UAN 45230000-8, ДК021, 1 роб. Замовником даної закупівлі виступав Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради. Моніторинг проводився на підставі наказу №569 від 01.10.2021 року начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмили Костюк. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b встановлено, що за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлювід 20.09.2021 № 130, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Однак із даним висновком не можна погодитися із наступних підстав. Щодо порушення вимог п. п.1,2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ПП «Дорстрой», у зв’язку із не підтвердженням наявності крану на автомобільному ходу та компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, в частині надання свідоцтва про реєстрацію лише одного бульдозера ДТ-75ДЗ-42, ненадання повідомлень про прийняття на роботу двох дорожніх працівників Дерманського М.В., Чуракова І.А. та щодо розрахунку ціни пропозиції договірної ціни) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». 1. Щодо відсутності інформації про наявність в учасника крану на автомобiльному ходу та компресора пересувного з двигуном внутрiшнього згоряння. У відповідності до вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації Відділом житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради від учасників у складі тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально -технічної бази та технологій, вимагалось надання довідки (згідно Форми 1 Додатку №1 тендерної документації), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладених у Додатку 2 до тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації містить наступну преамбулу: «Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю робіт – «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка в смт. Теплик, Вінницької області» ДК 02162015 «Єдиний закупівельний словник -45230000-8: Будівництво трубопроводів,ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі Клас наслідків – СС1. Документація має бути складена із застосуванням діючих норм , правил, інструкцій , державних стандартів. Усі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи предмету закупівлі, джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». Учасник торгів має право оглянути місце проведення будівельних робіт, ознайомитись з документами, схемами щодо реконструкції за адресою замовника.”, та складається з дефектних актів, локального кошторису на будівельні роботи, відомості обсягів робіт, підсумкової відомості ресурсів на капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Франка в смт. Теплик, Вінницької області (Коригування). Враховуючи вищезазначене: 1. Додаток 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМСТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації не містить імперативної умови щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно умов, викладених у Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі”, а також відсутнє безпосереднє посилання на Додаток 2 до тендерної документації; 2. У Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації відсутнє посилання на технічне завдання, а також вказаний Додаток не містить інформацію/документи про технічне завдання; 3. Підсумкова відомість ресурсів не містить норми/вимоги щодо того, що кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів, які будуть зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази повинні відповідати кількості та номенклатурі будівельних машин і механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до розділу І Підсумкової відомості ресурсів, наведеної у складі Додатку 2 “Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації. При цьому, позиція посадової особи органу державного фінансового контролю в частині того, що “Додатком № 2 тендерної документації (технічне завдання) передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, а також підсумкова відомість ресурсів, яка, зокрема, містить інформацію про будівельні машини і механізми, що мають бути використанні учасником для виконання робіт згідно технічного завдання” виглядає як припущення з певними оціночними поняттями і у підсумку ніяким чином документально не підтвердженою. Отже, Замовник ніяким чином не порушив вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, що розтлумачені посадовою особою органу державного фінансового контролю у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b від 19.10.2021 на власний розсуд. Крім того, Додаток 3 “Проект договору підряду” до тендерної документації містить окремі позиції щодо можливості залучення субпідрядників, зокрема: розділ ”12. Залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників”, п. 6.3.1. Договору. Вимогами тендерної документації (ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) передбачено надання у складі тендерної пропозиції узгодженого учасником проект договору (Додаток 3 до тендерної документації), про що учасником – ПП ”Дорстрой” і було надано у складі тендерної пропозиції відповідне документальне підтвердження – лист від 11.08.2021 № 1108/21-18 ч (46 Проект Договору.pdf). Тому, учасник - ПП ”Дорстрой”, не зобов’язаний був документально підтверджувати обов’язкову наявність крану на автомобiльному ходу та компресора пересувного з двигуном внутрiшнього згоряння, зважаючи на вимоги тендерної документації, а наявна інформація згідно Форми 1 Додатку № 1 тендерної документації та надане до неї документальне підтвердження в повній мірі підтверджує спроможність учасника щодо виконання робіт, передбачених інформаціє про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Щодо не підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині надання свідоцтва про реєстрацію лише на один бульдозер ДТ-75 ДЗ – 42. Згідно Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – визначеним згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМСТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»” до тендерної документації передбачено надання інформації, зокрема: “1. Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази: Довідка, за нижче наведеною Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання, в якій обов'язково мають бути зазначені: Довідка складається згідно форми 1 та завіряється підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та печаткою. - Форма 1 Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ____________________________________________ (повне найменування учасника) № з/п Найменування обладнання та матеріально - технічної бази Кількість Рік випуску або рік введення в експлуатацію Зазначення приналежності (власна або найм (оренда)*/лізинг) 1 2 3 4 6 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * 1.1. До довідки для власних транспортних засобів надаються скановані копії наступних документів виготовлених з оригіналів, а саме: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, “. Враховуючи зміст вказаної вимоги у цій частині, тендерною документацією не передбачено вимоги щодо обов’язковості підтвердження всієї інформації, зазначеної у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази (Форма 1) щодо власних транспортних засобів, шляхом подання відповідних документів. Також, у файлі ”44 реєстраційні документи.pdf” на сторінках 11-12 міститься свідоцтво про реєстрацію машини, серія ОМ № 042508 – Бульдозер, крім підтвердженого бульдозеру ДТ-75 ДЗ – 42. Отже, Замовником дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, а відтак учасником – ПП ”Дорстрой” підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Вказана посадовоюособою органу державного фінансового контролю інформація про нібито відсутність документів у складі пропозиції учасника ПП ”Дорстрой” не підтверджується, враховуючиінформацію, що оприлюднена в електронній системі закупівель. 3. Щодо ненадання повідомлень про прийняття на роботу 2-ох дорожніх працівників Дерманського М.В. та Чуракова І.А. Згідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи, що Закон, в частині визначення кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», не встановлює вичерпного переліку документів щодо підтвердження стану (ступеню) правовідносин між Учасником та працівниками, окремі за сукупністю документів (у даному випадку лише затверджений штатний розпис та накази на призначення працівників) у повній мірі підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, у тендерній документації відсутні вимоги щодо мінімальної кількості працівників-робітників, інформація про яких повинна бути надана у складі тендерної пропозиції згідно повного переліку документів передбачених Додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції ПП «Дорстрой» наявна Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено інформацію про 5 дорожніх робітників із яких по 3 дорожніх робітниках за позицією посадової особи органу державного фінансового контролю надані всі документи згідно Додатку 1 до тендерної документації, що у повній мірі достатньо для виконання робіт, передбачених згідно умов, викладених у Додатку 2 «Технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі». Отже, учасник - ПП «Дорстрой» документально підтвердив інформацію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у достатній кількості, а відтак підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 4. Щодо розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, в тому числі і кошторисна документація у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - підсумкова відомість ресурсів; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок кошторисного прибутку; - календарний графік виконання робіт; - розрахунок заробітної плати (підпункт 28 пункту 1 розділу III тендерної документації). Враховуючи вказане, розрахунок показників загальновиробничих витрат на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт та розрахунок адміністративних витрат на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період (рік) не було передбачено підпунктом 28 пункту 1 розділу III тендерної документації. З огляду на це подана учасником - ПП ”Дорстрой” ціна тендерної пропозиції, відповідала положенню тендерної документації Замовника. 5. Щодо вимоги про розірвання договору підряду на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській обалсті Орган контролю не наділений правом вимоги про розірвання договору. Відповідно до ч. 1-2 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. В той же час, Договором на виконання підрядних робіт не передбачено можливості його розірвання в односторонньому порядку протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. Згідно ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 19.4 Договору № 130 від 20.09.2021 "Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області передбачені виключні підстави для розірвання Замовником договору, серед яких відсутні умови про розірвання договору з підстав зазначених у висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у процесі здійснення розгляду та оцінки пропозиції переможця закупівлі Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради чітко дотримувався приписів та вимог законодавства. Крім того, Замовником було перевірено тендерну пропозицію ПП «Дорстрой» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Дорстрой» були відсутні. Крім того рішення Замовника стосовно тендерної документації жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, таким чином, замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, зі змінами, та принципів здійснення публічних закупівель. Договір на виконання робіт з ПП «Дорстрой» було укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі», Враховуючи вищевикладене Відділ житлово-комунального господарства, земельних відносин, містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької селищної ради, як замовник процедури закупівлі, не має законних підстав та можливості здійснити заходи щодо розірвання укладеного договору чи усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 19.10.2021. Крім того, в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю та виконання укладеного договору. Розірвання укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та майже повністю виконав умови укладеного ним договору є неможливим та незаконним.Також звертаємо увагу на те, що на виконання укладеного договору підрядником (учасником) здійснено значну частину підготовчих та будівельно-монтажних робіт (розбирання асфальтобетонних покриттів вручну та механічним способом, розбирання бортових каменів,фрезерування асфальтного покриття установлення бортових каменів ,завезено значну частину будівельних матеріалів), фото додаються. 6. Щодо порушень допущених при проведенні моніторингу процедури закупівлі допущених відповідачем. Згідно із положеннями ч. 2ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні регламентовано ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Згідно зі ст.1 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю). Відповідно до ст.5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України. Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. Так, ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поняття, які застосовуються для цілей даного закону, зокрема моніторинг процедури закупівлі - це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 року №23, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Отож, оскаржуваний висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b є протиправним, оскільки винесений відповідачем поза межами встановлених повноважень. Місцезнаходження юридичної особи замовника та місце розташування об’єкту замовника знаходяться на адміністративній території Вінницької області та відповідно на території яка підвідомча Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, проте моніторинг розпочато відповідно до наказу начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмили Костюк. При цьому ні у преамбулі наказу №569 від 01.10.2021 року ні у окремому документі не вказано про наявність у начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області доручення Голови Держаудитслужби чи його заступників на проведення моніторингу на адміністративній одиниці яка підвідомча Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області. Отож, оскаржуваний висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b є протиправним, оскільки начальник Управління Держаудитслужби в Житомирській області вийшов за межі власних повноважень та діяв не у спосіб передбачений Конституцією України та чинним законодавством. 7. Щодо відсутності у оскаржуваному висновку чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки) для позивача. Так, ч.2 ст. КАС України регламентовано, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку. Ч. 2 ст. 2 КАС України регламентовано, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Верховний Суд у постанові від 05.03.2020 року у справі № 640/467/19 вказав, що висновок про результати моніторингу закупівлі, який є індивідуально-правовим та породжує права і обов`язки для позивача, має відповідати вимогам, визначеним ст.2 КАС України. Відповідно до ч.7 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи. Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства Фінансів України 08.09.2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 року за №958/35541, саме у розділі ІІІ Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку зокрема зазначено, що у п.1 зазначаються: 1) дата закінчення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі; 3) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). 2. У пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. 3. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого відповідачем зроблено не було. У вищезазначеній постанові Верховного Суду, окрім іншого, звернуто увагу, що, зазначивши у висновку про необхідність "усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель", необхідно конкретизувати яких саме заходів має вжити позивач та визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Аналогічна правова позиція висловлена в постановах Верховного Суду від 10.12.2019 року у справі № 160/9513/18, від 11.06.2020 року у справі № 160/6502/19, від 12.08.2020 року у справі № 160/11304/19, від 26.1.2020 року у справі № 160/11367/19 та від 10.12.2020 року у справі № 160/6501/19. Крім того, у постанові Верховного Суду від 11.06.2020 року у справі № 160/6502/19, вказано, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить як про встановлення цього порушення, так і про визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Як вбачається зі змісту оскаржуваного висновку, відповідачем зобов`язано позивача в межах законодавства вжити заходи щодо розірвання договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення вказаного висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення вказаних порушень Закону України "Про публічні закупівлі", або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вказане свідчить, що оскаржуване рішення не містить чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки) для позивача, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. При цьому, пропонуючи позивачу такий варіант усунення порушення, як розірвання в межах законодавства договору та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення вказаного висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення вказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, відповідачем не враховано, що у позивача не було реальної та законної можливості розірвати договір в односторонньому порядку в зв`язку з прийняттям оскаржуваного висновку. З огляду на зазначене, можна прийти до висновку, що висновок відповідача від 19.10.2021 року про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-07-29-007967-b «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області (Коригування)», як акт індивідуальної дії, не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, а тому на думку позивача наявні підстави для задоволення позовних вимог позивача в частині визнання його протиправним. На виконання вимог ст. 160 КАС України повідомляємо, що вжиття заходів досудового врегулювання спору не вживалися оскільки обов’язковий досудовий порядок урегулювання вказаного у позовній заяві спору не передбачений законом, а тому відповідні заходи не вживалися. Заходи забезпечення позову та заходи забезпечення доказів до подання позовної заяви не здійснювалися. Повідомляємо суд, про те, що позивачем не подано іншого позову (позовів) до відповідача Північного офісу Держаудитслужби з тим самим предметом та з тих самих підстав. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 2-5,19,20,159,160,161 КАС України: ПРОСИМО: 1.Прийняти позовну заяву до розгляду, відкрити провадження у справі. 2.Визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-29-007967-b «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини та тротуару по І.Франка смт. Теплик, Вінницької області (Коригування)» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Додатки: 1.Платіжне доручення №135 від 25.10.21 р. у 1 прим. на 1 арк. 2.Тендерна документація у 1 прим. на 50 арк. 3.Оголошення про проведення відкритих торгів у 1 прим. на 2 арк. 4.Висновок про моніторинг у 1 прим. на 4 арк. 5.Заперечення до висновку на 7 арк. у 1 прим. 6. Фото із об’єкту на 6 арк.. у 1 прим. 7.Фінансова звітність малого підприємства на 5 у 1 прим. 8. Штатний розклад на 2 арк. у 1 прим. 9. Довідка за вих. № 1108/21-26ч із наказами на працівників на 26 арк. у 1 прим. 10.Договірна ціна на 2 арк. у 1 прим. 11. Довідка про обладнання на 3 арк. у 1 прим. 12. Протоколи перевірок технічного стану транспорту на 20 арк.. у 1 прим. 13 Податковий розрахунок сум доходу на 5 арк. у 1 прим. 14. Відомості про нарахування зарплати на 56 арк. у 1 прим. 15. Виписка із реєстру у 1 прим. на 1 арк.. 16. Докази про надсилання позову із додатками відповідачу, які не наявні у відповідача у 1 прим. на 191 арк. 17. Докази про надсилання позову із додатками, які не наявні у третьої особи у 1 прим. на 66 арк. Начальник відділу В.М. Пролєєв |
Дата публікації: | 03 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | №:120/14951/21-а |
Дата відкриття провадження: | 05 листопада 2021 |
Документи:
03 листопада 2021 16:24
|
Електронний підпис |
03 листопада 2021 16:17
|
опис до позовної заяви,фіскальні чеки про відправку |
03 листопада 2021 16:17
|
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА |
6 404 658,00
UAH з ПДВ
|
6 404 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
7 849 146,42
UAH з ПДВ
|
7 849 146,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА #2211320846 |
Відхилено |
6 404 658,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 10:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2021 17:14
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Переможець |
7 849 146,42
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 16:31
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 10:36
|
Договір № 130 | укладений |
20 вересня 2021 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |