Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні послуги (імуногістохімічні, гістологічні, молекулярно-генетичні дослідження)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-07-29-005456-b 8dd964910ce0435c826706db4eca7d64
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пруднікова Лілія Олексіївна

380677638469 mrs.prudnikova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13648033
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична, 17
Контактна особа: Пруднікова Лілія Олексіївна
380677638469
mrs.prudnikova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
15 червня 2021 року тендерним комітетом опубліковано оголошення UA-2021-06-15-006248-b, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 01 липня 2021 17:00. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, тендерним комітетом було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю. Відповідно до оголошення UA-2021-07-05-002640-b, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, 05 липня 2021 р. було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 21 липня 2021 17:00. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 р., а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Оскільки, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тендерним комітетом було прийнято рішення провести закупівлю ДК 021:2015:85140000-2 Послуги в сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні послуги (імуногістохімічні, гістологічні, молекулярно-генетичні дослідження)) за переговорною процедурою з ТОВ «СІ ЕС ДІ ЛАБ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 14:13
Оскарження наміру укласти договір: 09 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. за адресою Учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Лабораторні послуги (імуногістохімічні, гістологічні, молекулярно-генетичні дослідження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 липня 2021 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІ ЕС ДІ ЛАБ"
#42519264
Переможець 239 684,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 14:13

Документи

29 липня 2021 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 14:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІ ЕС ДІ ЛАБ"
#42519264
239 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 20:06
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 20:05
ДУ 4.PDF зміни до договору
01 квітня 2022 20:04
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 12:48
ДУ 3.PDF зміни до договору
28 січня 2022 12:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:53
ДУ 1 (1).PDF зміни до договору
06 січня 2022 14:51
СКАН-ТС (1).docx зміни до договору
06 січня 2022 14:48
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:39
ДУ 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:25
договір CSD.PDF укладений
12 серпня 2021 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: № 427/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 427/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода не є зміною ціни за одиницю товару , а укладена відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 427/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 427/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 153 072,00
UAH