Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Meблi
Очікувана вартість
197 650,00 UAH
UA-2021-07-29-001847-c ebc86ed5d6a64ab4baedd16509695dd5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Олексій Григорович

+380634081631 zakupivlitdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Контактна особа: Терещенко Олексій Григорович
+380634081631
zakupivlitdv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 197 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Виділення додаткових коштів (довідки про зміни до кошторису на 2021 рік від 27.07.2021: №12, №13). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій учасників не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Приставна частина столу 750*700*460
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 шт
Підвісна частина офісного столу 110*660*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Приставна частина столу 740*2000*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Наставна частина столу 250*2000*16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Шафа навісна кухонна 450*610*260
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа навісна кухонна 450*730*260
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 шт
Приставна частина столу для кухні 860*610*580
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Накладна частина столу 38*3330*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стіл кухонний 740*1300*700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Приставна частина столу для кухні 860*730*580
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Приставна частина столу 1100*800*450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Накладна частина столу 37,2*2750*1020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Залізна опора столу 730*400*680
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Залізна опора столу 730*700*380
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Залізна опора приставної частини столу 700*400*60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 шт
Дзеркало для шафи 1000*340
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2021 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 17:35
Проект Договору.pdf
29 липня 2021 17:35
Технічні вимоги.pdf
29 липня 2021 17:35
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сабуцький Олесь Сергійович 197 610,00
UAH з ПДВ
197 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сабуцький Олесь Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сабуцький Олесь Сергійович
#2906911655
Переможець 197 610,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 11:50

Документи

09 серпня 2021 11:49
Електронний підпис
09 серпня 2021 11:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сабуцький Олесь Сергійович
#2906911655
197 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2021 11:49
Електронний підпис
09 серпня 2021 11:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:54
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 15:31
Договір укладений
17 серпня 2021 15:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 серпня 2021 09:26
197 610,00 UAH UA228201720344241036200095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA893395000000026009579654001
ФОП Сабуцький О.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 610,00
UAH