Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт зливового перехвату на вул. Борщівській в м. Чернівцях
Очікувана вартість
112 464,00 UAH
UA-2021-07-29-001659-b a28c1169a39147eeb75c341bd115396d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 112 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт зливового перехвату на вул. Борщівській в м. Чернівцях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Борщівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2021р. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" 94 000,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2021 16:38
Електронний підпис
06 серпня 2021 16:36
Статут.pdf
06 серпня 2021 16:36
свідоцтво техніка.pdf
06 серпня 2021 16:36
Свідоцтво пдв.pdf
06 серпня 2021 16:36
пропозиція.pdf
06 серпня 2021 16:36
проект договору.pdf
06 серпня 2021 16:36
працівники.pdf
06 серпня 2021 16:36
Персональні дані.pdf
06 серпня 2021 16:36
паспорт іпн оригінал.pdf
06 серпня 2021 16:36
Оборотна відомість.pdf
06 серпня 2021 16:36
мтб.pdf
06 серпня 2021 16:36
код доступу.pdf
06 серпня 2021 16:36
захист довкілля.pdf
06 серпня 2021 16:36
дф.pdf
06 серпня 2021 16:36
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
Переможець 94 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 15:07
ДД № 2 до Договору № 88 - ПР - зливовий перехват - Борщівська.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 14:47
ДД 1 - зливовий перехват - Борщівська.PDF зміни до договору
07 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 09:23
Договір № 88 - ПР зливового перехвату - Борщівська.pdf укладений
12 серпня 2021 09:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 10:57
66 671,95 UAH UA718201720344240020000188136
Департамент інфраструктури ЧМР
UA073204780000026006924417902
ЧМКП ШЕП
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін надання послуг продовжено до 22.10.2021р.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 671,95
UAH (в тому числі ПДВ 11 111,99 UAH)