Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
5 190,66 UAH
UA-2021-07-29-000698-a 2ff8d1409fcb430c999fc81ff37383df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боярчук Віктор

048 705 51 19 centr077@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Боярчук Віктор
048 705 51 19
centr077@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя:
1.Дошка сухостираєма, магнітна, 60X90см, алюм. рамка Delta by Axent – 1 шт.;
2.Комплект з 4 маркерів (BM.8800) і губки для магнітних дошок - 1 шт.;
3.Щоденник недатований SPOLETO, A6, 288стр. Рожевий - 1 шт.;
4.Папір А4 Maestro Standart +80гр 500арк. - 30 шт.;
5.Лоток пласт. д/пап. гориз. "Компакт", JOBMAX, прозорий – 3 шт.;
6.Файл А4+глянець, 40мкр. 100шт. - 3 пач.;
7.Скріпка кругла 33 мм, 100шт. – 2 шт.;
8.Стрічка поліпропіленова клейка РР-А1-L-300 – 5 шт.;
9.Флеш-драйв APACER AH333 32 GB білий – 2 шт.;
10.Флеш-драйв APACER AH333 16 GB білий – 2 шт.;
11.Папка-конверт A4 прозора на кнопці асорті – 10 шт.;
12.Папір для нотаток 85мм*85мм*400арк.,некл. білий 0629 – 5 шт.;
13.Папка-швидк., А4, PР, пр.верх, з європерф.синій Economix – 10 шт.;
14.Крем-мило рідке з протеїнами шовку "Невская косметика" 300 мл. – 5 шт.;
15.Автоматичний освіжувач AirWick 3D асорті (змінний балон) 250 мл – 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється на умовах фактичної поставки товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

29 липня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЄРШИН ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2687417938
Переможець 5 190,66
UAH
29 липня 2021 11:24

Документи

29 липня 2021 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 11:26