Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки.
Очікувана вартість
49 962,77 UAH
UA-2021-07-29-000411-c 64f2783e465d4cdfa226f75fcfe918e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 2 пункту 1 Закону по причині : якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 10:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


рішенням тендерного комітету від 28.07.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська, вул/.Олександрівська, буд.70/21/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг по факту виконання Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

29 липня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 10:39
Протокол тендерного комітету (переговори).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Запорізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" («ДП ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»)
#04725958
Переможець 49 962,77
UAH з ПДВ
29 липня 2021 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 10:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Запорізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" («ДП ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»)
#04725958
49 962,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:25
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 09:39
Дод. угода 1від 03.09.2021 р..pdf зміни до договору
03 вересня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 10:33
договір укладений
09 серпня 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з необхідністю, що виникла у Замовника в зменшенні обсягів закупівлі послуг з повірки засобів вимірювальної техніки, що закуповуються за договором № 27ТЛ/21 /1406м-2021ТФ від 09.08.2021р., а саме: відсутність необхідності повірки моніторів артеріального тиску, Сторони договору дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі вказаних послуг
Номер договору про закупівлю: 27 ТЛ/21/1406м-2021ТФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 785,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 297,50 UAH)