Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття тротуару по вул.Вокзальна в с.Тершів Самбірського району Львівської області (від церкви до будинку №106) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
287 380,00 UAH
UA-2021-07-29-000353-c 5f9274f5da7e4f5fad89af98459758d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бущак Володимир

+380323821561 sts.m.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04055995
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Старосамбірський район, ВУЛИЦЯ ЛЕВА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 35
Контактна особа: Бущак Володимир
+380323821561
sts.m.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2021 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2021 18:00
Очікувана вартість: 287 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: в формі електронної банківської гарантії(безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р,) строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства . Умови повернення/неповернення згідно ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 568999980314050544000013909 в ДКСУ м. Київ, МФО 899998, ЄДРПОУ 04055995
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. строк дії забезпечення не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт покриття тротуару по вул.Вокзальна в с.Тершів Самбірського району Львівської області (від церкви до будинку №106) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82073, Україна, Львівська область, Тершів, Вокзальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

в формі електронної банківської гарантії(безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020р,) строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком в якому обслуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства . Умови повернення/неповернення згідно ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 568999980314050544000013909 в ДКСУ м. Київ, МФО 899998, ЄДРПОУ 04055995

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія
29 липня 2021 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 10:26
оголошення тротуар Тершів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Товарницький Віктор Миронович 285 876,00
UAH з ПДВ
285 876,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 серпня 2021 12:53
Електронний підпис
07 серпня 2021 12:48
Техпаспорт трактор.pdf
07 серпня 2021 12:48
Техпаспорт на КРАН___.pdf
07 серпня 2021 12:48
техпаспорт ЗІЛ130.pdf
07 серпня 2021 12:48
Технічне завдання.pdf
07 серпня 2021 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2021 12:48
протоколи випробувань.pdf
07 серпня 2021 12:48
Про вiдкриття рахунку.pdf
07 серпня 2021 12:48
Податкова декларація.pdf
07 серпня 2021 12:48
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ N 4.pdf
07 серпня 2021 12:48
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
07 серпня 2021 12:48
Підписаний_G0821-8674-GL_tender.pdf
07 серпня 2021 12:48
Підписаний_G0821-8674-G_Zayava.pdf
07 серпня 2021 12:48
Лист відгуки.pdf
07 серпня 2021 12:48
Кошторис.pdf
07 серпня 2021 12:48
Гарантійні листи ОЗОН.pdf
07 серпня 2021 12:48
авторизаційний лист 2.pdf
07 серпня 2021 12:48
G0821-8674-G_Zayava.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Товарницький Віктор Миронович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Товарницький Віктор Миронович
#2825905656
Переможець 285 876,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 11:50

Документи

09 серпня 2021 11:49
Електронний підпис
09 серпня 2021 11:49
протокол №9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Товарницький Віктор Миронович
#2825905656
285 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2021 11:49
Електронний підпис
09 серпня 2021 11:49
протокол №9.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 17:57
ДУ_1_до дог 42.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 17:37
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 11:01
договір 42_5.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договірна ціна 42_2.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_9.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_8.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_2.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_3.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договірна ціна 42_1.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_4.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_6.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
календарний план 42.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_7.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00
договір 42_1.PDF укладений
13 серпня 2021 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 269 925,00
UAH