Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж огорожі КЗ комунальний заклад дошкільний навчальний заклад загального розвитку № 17 «Орлятко» Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області ( код ДК 021:2015 45340000 – 2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-07-28-011383-b dec4c739de1c469993b7cb48479baf6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Зоя

380976225204 fesc_obuhrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43919587
Місцезнаходження: 52030, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35
Контактна особа: Кошель Зоя
380976225204
fesc_obuhrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 21:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 16:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3250,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2.98 тони
Демонтаж металевої огорожі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
75 штуки
Копання ям для встановлення стоякiв та стовпiв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
9.375 метри кубічні
Обетонування стовпів огорожі бетон важкий В 15 (М
200), крупнiсть заповнювача 20-40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
0.69 тони
Монтаж металевих стовпів огорожі (стовпи – постачання замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
368.6 метри квадратні
Улаштування парканів iз готових секцій огорожі
гратастих металевих висотою до 2,0 м при
встановлених стовпах (секції огорожі - постачання
замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
0.1 тони
Монтаж металоконструкцій каркасів воріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
4 метри квадратні
Улаштування хвiрток iз готових ґратчастих металевих
полотен висотою до 2,0 м при встановлених стовпах
(хвіртки - постачання замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються після отримання послуг на підставі підписаного сторонами Акту приймання наданих послуг протягом 14 календарних днів відповідно до ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданні послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3250,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 3250 UAH
30 липня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 21:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 14:59
Зміни 2 до оголошення зведен огорожі.docx
30 липня 2021 14:59
Огол. зі змінами спрощ. зведення огорожі КУ ЦФГОЗО.doc
30 липня 2021 13:27
Зміни до оголошення зведен огорожі.docx
30 липня 2021 13:27
Огол. зі змінами спрощ. зведення огорожі КУ ЦФГОЗО.doc
28 липня 2021 21:43
Огол. спрощ. зведення огорожі КУ ЦФГОЗО.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС 115 028,68
UAH з ПДВ
115 028,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 16:01
Електронний підпис
09 серпня 2021 15:57
цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2021 15:57
копія ліцензії.pdf
09 серпня 2021 15:57
копія виписки з ЕДР.pdf
09 серпня 2021 15:57
копії трудових книжок.pdf
09 серпня 2021 15:57
гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 15:57
акт огляду об_єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС
#41252620
Переможець 115 028,68
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 14:39

Документи

19 серпня 2021 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИОРИТЕТБУД АЛЬЯНС
#41252620
115 028,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2021 14:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 21:29
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 13:01
Договір 240.pdf укладений
26 серпня 2021 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 028,68
UAH (в тому числі ПДВ 19 171,45 UAH)