Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Залізничної до вул. Левандівської ) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній" . Додаткові роботи
Очікувана вартість
29 720 459,98 UAH
UA-2021-07-28-010578-b 8cac23f44c3943b3802c22f0ae0ac05e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2019 році тендерним комітетом ЛКП «Львівавтодор», відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2019-12-03-004842-b, були проведені відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т. Шевченка, Левандівській, Залізничній» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
За результатами даних торгів, 16.01.2020 р. з учасником-переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (код ЄДРПОУ 32851616) був укладений договір № 16/01/2020-1 на загальну суму 89 623 300,00 грн. з ПДВ.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією ТОВ «ТРАМДОРПРОЕКТ», інженером з технічного нагляду ЛКП «Львівавтодор» і підрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реконструкції об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т. Шевченка, Левандівській, Залізничній», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №V-0125-21/ПРОЕКСП від 29.06.2021 р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Відповідно, здати об’єкт в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 29 720 459,98 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, в тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній». Додаткові роботи за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведеного тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 17:16
Оскарження наміру укласти договір: 08 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
" Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Залізничної до вул. Левандівської ) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній" . Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул.Т.Шевченка ( від вул.Залізничної до вул.Левандівської )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються Пiсляоплата 19 Банківські 70

Тендерна документація

28 липня 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-06-000007 ● 9f98f5e0cc544d38a9e7355d625a71b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.06.2022 № 11-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області
від 03.06.2022 № 11-з

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-28-010578-b 28.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-07 10:43:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Залізничної до вул. Левандівської ) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній». Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-010578-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-09 10:41:44

Відповідь на запит про надання пояснення

На Ваш запит від 06.06.2022 р. про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях
Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній», Додаткові роботи. ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-010578-b 28.07.2021 ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснювалося на основі будівельних норм з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т. Шевченка, Левандівській, Залізничній», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №V-0125-21/ПРОЕКСП від 29.06.2021 р. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Відповідно, здати об’єкт в експлуатацію без виконання додаткових робіт було неможливо. Загальна вартість додаткових робіт становила 29 720 459,98 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно було укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Додатковою угодою № 1 від 24.09.21 року до договору підряду №12/08/2021-1 від 12.08.21 року суму договору зменшено до 29 652 455,46 грн.
Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ».
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для підтвердження об’ємів додаткових аналогічних робіт, які не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, надаємо Вам наступні документи:
- сканкопію відомості загальних об’ємів, виконаних об’ємів, додаткових робіт та залишкових обсягів робіт по об’єкту: Реконструкція вул.Т.Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т. Шевченка, Левандівській, Залізничній»;
- договірна ціна з додатками (Локальні кошториси на будівельні роботи);
- копію Експертного звіту №V-0125-21/ПРОЕКСП від 29.06.2021 р.;
- копію Додаткової угоди №1 від 24.09.21 року до договору підряду №12/08/2021-1 від 12.08.21 року.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-06-09 16:41:46

Відповідь на запит про надання пояснення

Договірна ціна закупівлі по предмету: «Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній», Додаткові роботи. ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 29 720 459,98
UAH з ПДВ
28 липня 2021 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 17:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
29 720 459,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2024 15:57
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 17:27
ДУ №10 від 31.01.2024.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 17:26
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 17:11
ДУ № 9 від 27.03.2023.pdf зміни до договору
28 березня 2023 17:10
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 11:24
ДУ №8 від 31.01.23.pdf зміни до договору
31 січня 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:47
ДУ №5 від 28.09.22 року.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 11:23
Дод_дог_1_Т.Шевченка_Квазі_Дод.роботи.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 12:25
Договір_підряду_Рек.вул.Т.Шевченка_з_орг_кільц_руху_Дод_роботи_0001.pdf укладений
12 серпня 2021 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2.2., п.13.4, п.13.5. Договору та п.1.ч.5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі ", сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до договору .
Номер договору про закупівлю: 12/08/2021-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12/08/2021-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/08/2021-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 12/08/2021-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/2021-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 28 744 812,97
UAH (в тому числі ПДВ 4 790 802,16 UAH)