Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельний очерет в снопах
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-07-28-008221-b 576a159201af49ecb2c569a54239dda4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Драна

+380992760362 2760362@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА - МКП"
Код ЄДРПОУ: 38087774
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Олена Драна
+380992760362
2760362@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2021 23:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Покрівельний очерет в снопах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, Київська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 15:23
2 кваліфікація.docx
28 липня 2021 15:23
5 лист згода.docx
28 липня 2021 15:23
4 Проект договору.docx
28 липня 2021 15:23
3 цінова пропозиція.docx
28 липня 2021 15:23
оголошення.doc
28 липня 2021 15:23
1 Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Клебан Ігор Іванович 119 100,00
UAH з ПДВ
119 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Клебан Ігор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Клебан Ігор Іванович
#3179204079
Переможець 119 100,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 14:29

Документи

10 серпня 2021 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Клебан Ігор Іванович
#3179204079
119 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 09:54
додаткова угода 57.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 10:59
підписаний договір.pdf укладений
17 серпня 2021 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10.3 Договору про закупівлю №53 від 17.08.2021 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме тимчасовою відсутністю автотранспорту для поставки всього товару уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції: • Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 01.10.2021 року. 2. Продовження строку підтверджується листом Продавця про тимчасову відсутність автотранспорту для поставки всього товару. 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 57
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 119 100,00
UAH