Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зошит 12 арк., Зошит 18 арк., Зошит 24 арк., Зошит 48 арк., Зошит 96 арк, Книга обліку, Реєстраційні журнали
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2021-07-28-005532-b 30da602168814d5aa9d30bc2792c4681
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Огульчанська

+380996158946 osvita_nv_marina@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41781838
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький р-н, смт. Нова Водолага, вул. Донця Григорія, буд. 14
Контактна особа: Марина Огульчанська
+380996158946
osvita_nv_marina@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити


Зошит 12 арк., Зошит 18 арк., Зошит 24 арк., Зошит 48 арк., Зошит 96 арк, Книга обліку, Реєстраційні журнали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Зошит 12 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
700 штуки
Зошит 18 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
700 штуки
Зошит 24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
700 штуки
Зошит 48 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
700 штуки
Зошит 96 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
200 штуки
Книга обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
190 штуки
Реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, селище міського типу Нова Водолага, вулиця Воскресінська будинок 4 (заклади шкільної освіти Нововодолазької селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 липня 2021 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЗЬОМЕНСЬКА ЮЛІЯ В'ЯЧЕСЛАВІВНА
#2431801481
Переможець 49 950,00
UAH
28 липня 2021 13:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 19:08
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:09
ДУ 3 до дог 257.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 14:06
ДУ 2 до дог 257.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 09:04
ДУ 1 від 11.11.21 до дог 257.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 09:01
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 13:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Зошит 12 арк. 700 штуки 2,00
UAH
Зошит 18 арк. 700 штуки 3,00
UAH
Зошит 24 арк. 700 штуки 3,50
UAH
Зошит 48 арк. 700 штуки 7,00
UAH
Зошит 96 арк. 700 штуки 14,00
UAH
Книга обліку 200 штуки 80,00
UAH
Реєстраційні журнали 190 штуки 70,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку із зменшенням обсягів закупівлі викласти в новій редакції Додаток 1 Специфікація та п3.1. роздіту 3: 3.1. Загальна сума Договору складається з суми вартості товару, поставленого Постачальником протягом строку дії цього Договору та вказаного у накладних на такий товар та становить 17557,00 грн (сімнадцять тисяч пятсот пятдесят сім грн.00коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із зменшенням обсягів закупівлі викласти п3.1. розділу 3 та додаток 1 специфікація у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із зменшенням обсягів закупівлі викласти п3.1. розділу 3 та додаток 1 специфікація у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 002,00
UAH