Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48820000-2 Сервери (мережеві сервери)
Servers (network servers)
Servers (network servers)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2021-07-28-004848-b ● c2bf5907856a422faa272a5944b0d488
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації). Розмір - 88 000.00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю |
Publication date: | 28 липня 2021 12:46 |
Enquiries until: | 26 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
48820000-2 Сервери (мережеві сервери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Servers (network servers)
CPV: 48820000-2
Період постачання:
по 20 грудня 2021
2 шт
мережеві сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 48821000-9 — Мережеві сервери
network servers
CPV: 48821000-9
Період постачання:
по 20 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати фактичної потсавки товару та при наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 12:02 |
Перелік змін ТД 2.doc | |
28 вересня 2021 12:02 |
Проект договору.doc | |
28 вересня 2021 12:02 |
ТД сервери у новій редакції 2.doc | |
27 вересня 2021 15:15 |
Перелік змін ТД 1.doc | |
06 серпня 2021 12:30 |
Перелік змін ТД .doc |
28 вересня 2021 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 вересня 2021 12:02 |
Перелік змін ТД 2.doc
|
||||||||||||
28 вересня 2021 12:02 |
Проект договору.doc
|
||||||||||||
28 вересня 2021 12:02 |
ТД сервери у новій редакції 2.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2021 15:15 |
Перелік змін ТД 1.doc
|
||||||||||||
06 серпня 2021 12:30 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 02 серпня 2021 23:01
Дата відповіді: 05 серпня 2021 14:28
За результатами вивчення умов тендерної документації виявлено, що сукупності технічних та якісних вимог до предмета закупівлі відповідає продукція лише одного виробника, а саме: HPE ProLiant DL380 Gen10 (HP Inc). При цьому, визначити еквівалент, який відповідає встановленим характеристикам, неможливо.
Просимо повідомити, чи розглядались альтернативні моделі під час складання технічного завдання. Якщо так, просимо надати інформацію, яка продукція, крім зазначеної вище, відповідає сукупності встановлених технічних та якісних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Технічні вимоги до предмету закупівлі складені у відповідності до вимог статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням технічних характеристик та технологій наявного серверного обладнання яке використовується в телекомунікаційні мережі органів та установ Державної кримінально-виконавчої служби України та принципів технічної уніфікації.
Встановлені вимоги до комплектації, технічних, якісних характеристик товару є мінімально допустимими, учасник може пропонувати товар, який відповідає встановленим вимогам або товар, який відповідає встановленим вимогам та при цьому є кращим, тобто має ширшу комплектацію та/або кращі технічні характеристики, тощо.
Технічні вимоги до предмету закупівлі складені у відповідності до вимог статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням технічних характеристик та технологій наявного серверного обладнання яке використовується в телекомунікаційні мережі органів та установ Державної кримінально-виконавчої служби України та принципів технічної уніфікації.
Встановлені вимоги до комплектації, технічних, якісних характеристик товару є мінімально допустимими, учасник може пропонувати товар, який відповідає встановленим вимогам або товар, який відповідає встановленим вимогам та при цьому є кращим, тобто має ширшу комплектацію та/або кращі технічні характеристики, тощо.
Строк дії пропозиції
Дата подання: 03 серпня 2021 22:12
Дата відповіді: 06 серпня 2021 12:27
Умовами тендерної документації та проекту договору визначено кінцевий строку поставки товару – до 01 листопада 2021 року.
При цьому, умовами тендерної документації визначено кінцевий строк дії тендерних пропозицій - 140 днів із дати кінцевого строку подання. Крім того, строк дії забезпечення тендерних пропозиції також має становити 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так, кінцевий строк подання тендерних пропозицій наразі спливає 30 серпня 2021 року. Таким чином, кінцевий строк дії тендерних пропозицій та мінімальний строк дії банківської гарантії фактично встановлено до 17 січня 2022 року.
У зв’язку з цим, просимо повідомити, з якою метою замовником встановлено строк дії тендерних пропозицій, який виходить за рамки бюджетного періоду та є значно більшим за встановлений строк поставки товару (виконання договору).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Тендерна документація Замовником, складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що Замовник не може передбачити перебіг строків проведення процедури закупівлі (оскарження, внесення змін, тощо).
Тендерна документація Замовником, складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що Замовник не може передбачити перебіг строків проведення процедури закупівлі (оскарження, внесення змін, тощо).
Технічні вимоги
Дата подання: 06 серпня 2021 13:18
Дата відповіді: 11 серпня 2021 12:45
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що встановлені вимоги до комплектації, технічних, якісних характеристик (товару) є мінімально допустимими, учасник може пропонувати товар, який відповідає встановленим вимогам або товар, який відповідає встановленим вимогам та при цьому є кращим, тобто має ширшу комплектацію та/або кращі технічні характеристики, тощо.
При цьому, вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено, що запропонований товар повинен мати систему моніторингу HPE iLO Advanced або еквівалент, що «відповідає характеристикам представлених нижче». При цьому, обов’язковим є наявність таких технологій: OneView Standard, Scripting Tools, Active Health System Viewer, Smart Update. Вказані технології є власними технологіями компанії HP Inc та використовуються в обладнанні виключно цього виробника. Просимо пояснити, чи можуть учасники запропонувати обладнання іншого виробника, в якому використовуються інші технології моніторингу і яким чином в такому випадку замовник оцінюватиме відповідність таких технологій встановленим вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
При складанні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі UA-2021-07-28-004848-b "48820000-2 Сервери (мережеві сервери)", в частині наявності технологій моніторингу: OneView Standard, Scripting Tools, Active Health System Viewer, Smart Update, замовник керувався принципом уніфікації програмного забезпечення моніторингу виходячи із наявного серверного обладнання та програмного забезпечення моніторингу серверного обладнання. Учасник може запропонувати серверне обладнання яке використовує інші технології моніторингу надавши підтвердження виробника даного обладнання про повну сумісність технологій моніторингу запропонованого обладнання з вищевказаними технологіями моніторингу.
При складанні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі UA-2021-07-28-004848-b "48820000-2 Сервери (мережеві сервери)", в частині наявності технологій моніторингу: OneView Standard, Scripting Tools, Active Health System Viewer, Smart Update, замовник керувався принципом уніфікації програмного забезпечення моніторингу виходячи із наявного серверного обладнання та програмного забезпечення моніторингу серверного обладнання. Учасник може запропонувати серверне обладнання яке використовує інші технології моніторингу надавши підтвердження виробника даного обладнання про повну сумісність технологій моніторингу запропонованого обладнання з вищевказаними технологіями моніторингу.
Щодо документів, які вимагаються від Учасника процедури закупівлі (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015).
Дата подання: 18 серпня 2021 08:05
Дата відповіді: 20 серпня 2021 11:22
Шановний замовнику! Додатком 2 Тендерної документації передбачено наступне: «16.2 Довідка у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).» Дана вимога передбачає, що сертифікат на систему екологічного керування повинен бути виданий на ім’я Учасника, при чому Учасник не обов’язково є виробником обладнання, а частіше виконує представницькі функції від імені виробника, які включають в себе передачу товару кінцевому споживачу із забезпеченням подальшої гарантії. Тому незрозумілою є вимога надання подібного сертифікату саме на ім’я Учасника, а не виробника, адже жодних дій від Учасника, які навіть теоретично можуть будь-яким чином впливати на довкілля чи екологію. За посиланням https://quality.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2018/10/%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3-ISO_14001-2015-.pdf Ви можете знайти цей стандарт, та на сторінці 8 документу ознайомитися з сферою застосування стандарту, яка будь-яким чином не відноситься до постачання Учасником продукції, яка Вам необхідна.
Просимо Вас внести зміни в документацію видаливши цю вимогу, або перефразувавши її наступним чином: «16.2 Довідка у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші документи Учасника, що підтверджують застосування ним заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля).
Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші документи Учасника, що підтверджують застосування ним заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-28-004848-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ", Код ЄДРПОУ:43551890
Дата подання: 25 серпня 2021 17:57
Дата подання: 25 серпня 2021 17:57
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: оскаржувані умови тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, унеможливлюють участь Скаржника у даній процедурі закупівлі, порушують його право на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції наведено у Скарзі та документах до неї.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2021 17:05
рішення від 28.08.2021 № 19526.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 17:05
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.09.2021 №14067.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2021 17:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.09.2021 № 14158.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2021 16:46
інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2021 № 21352.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2021 17:22
рішення від 20.09.2021 № 21352.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2021 15:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 жовтня 2021
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
4 375 000,00
UAH з ПДВ
|
4 352 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 374 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
4 352 900,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:39
|
Звіт | укладений |
05 січня 2022 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 14:06
|
Договір | укладений |
04 листопада 2021 14:04
|