Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
29 800,00 UAH
UA-2021-07-28-004635-b 649134836be54b2b830006ecefc5d171
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозов Едуард Миколайович

+380508098881 slav.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41417421
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул.Василівська,16
Контактна особа: Морозов Едуард Миколайович
+380508098881
slav.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
17.06.2021 замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2021-06-17-003842-c». Проте станом на 05.07.2021 було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 05.07.2021 замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2021-07-05-005923-c». Проте знову ж таки станом на 21.07.2021 було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Офісне устаткування та приладдя різне» код за ДК 021:2015 Код CPV: 30190000-7 через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 12:45
Оскарження наміру укласти договір: 08 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
783 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Словянськ, Василівська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 липня 2021 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДМД СЕВІС
#31939411
Переможець 29 800,00
UAH з ПДВ
28 липня 2021 12:45

Документи

28 липня 2021 12:45
Електронний підпис
28 липня 2021 12:43
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДМД СЕВІС
#31939411
29 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 12:45
Електронний підпис
28 липня 2021 12:43
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:23
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 15:22
Договір укладений
09 серпня 2021 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 966,67 UAH)