Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Тhe CPV code 30190000-7 – Various office equipment and supplies (Office paper)
Тhe CPV code 30190000-7 – Various office equipment and supplies (Office paper)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-07-28-001947-c ● 04fd84a98482496f8be94b6860b63f6b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лозинський Сергій Валерійович 380997667116 s.lozinskyi@cpb.org.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сергій +380997667116 s.lozinskyi@cpb.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | STATE INSTITUTION «PROFESIYNI ZAKUPIVLI» |
National ID: | 40996564 |
Contact point: |
Lozinskyi Sergey Valeriyovich 380997667116 s.lozinskyi@cpb.org.ua |
Additional contacts: |
Sergey +380997667116 s.lozinskyi@cpb.org.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 липня 2021 17:47 |
Enquiries until: | 19 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 серпня 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3850 пач.
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас "B", 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Printing paper, A4, 80 g / m2, class "B", 500 sheets, white
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 01 жовтня 2021
50 пач.
Папір для друку, А3, 80 г/м², клас "B", 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Printing paper, A3, 80 g / m2, class "B", 500 sheets, white
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 01 жовтня 2021
50 пач.
Папір для друку, А4, 160 г/м², 250 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Printing paper, A4, 160 g / m2, 250 sheets, white
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 01 жовтня 2021
20 пач.
Папір для друку, А4, 160 г/м², 100 арк., 10 кольорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Printing paper, A4, 160 g / m2, 100 sheets, 10 colors
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 01 жовтня 2021
10 пач.
Папір для друку, А3, 160 г/м², 250 арк., червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Printing paper, A3, 160 g / m2, 250 sheets, red
CPV: 30197630-1
Період постачання:
по 01 жовтня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяплата протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 17:44 |
+1. Оголошення.docx | |
28 липня 2021 17:44 |
+1.1. NOTIFICATION.docx | |
28 липня 2021 17:44 |
+ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-28-001947-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Є-Канц", Код ЄДРПОУ:44007377
Дата подання: 08 вересня 2021 17:45
Порушення вимог тендерної документації на закупівлю та не відповідність технічним вимогам Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Є-Канц" допущено до електронного аукціону на закупівлю UA-2021-07-28-001947-c, який очікується 09-09-2021р.
Звертаємо Вашу увагу на те що, переглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", на нашу думку, вона не відповідає вимогам до тендерної документації на закупівлю по технічним параметрам.
Відповідно до тендерної документації Замовника, документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, мають бути у вигляді скан-копії з оригіналу або копії відповідного документу (п. 3.1, Розділ 3).
Ми вбачаємо, що у пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" надано невідповідний сертифікат якості на папір позиції 1 «Suzano Artwork 80 gsm», так як подається його оригінал, який не містить мокрої печатки виробника SUZANO, а замість нього є чорно-біла печатка компанії CYPAP, яка нам невідома. Потрібно зазначити, що в сертифікаті Учасник посилається на контракт №291018 від 29.10.2018р., який не додано у складі документів пропозиції, що не дає змогу підтвердити відносини ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" та SUZANO, а також безпосередньо повноваження компанії ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" на видання сертифікату якості.
Наданий сертифікат містить показники характеристик, що не відповідають характеристикам паперу, зазначеним на офіційному сайті SUZANO, де вказується, що цей папір має щільність 75г/м2 та білизну 160% CIE, всупереч показників, які заявлені у сертифікаті якості Учасника закупівлі ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" - 80г/м2 та 163% CIE відповідно.
Вважаємо, що пропозиція пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" порушує вимоги тендерної документації на закупівлю та не відповідає технічним вимогам Замовником, зазначених в Додатку 1 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те що, переглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", на нашу думку, вона не відповідає вимогам до тендерної документації на закупівлю по технічним параметрам.
Відповідно до тендерної документації Замовника, документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, мають бути у вигляді скан-копії з оригіналу або копії відповідного документу (п. 3.1, Розділ 3).
Ми вбачаємо, що у пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" надано невідповідний сертифікат якості на папір позиції 1 «Suzano Artwork 80 gsm», так як подається його оригінал, який не містить мокрої печатки виробника SUZANO, а замість нього є чорно-біла печатка компанії CYPAP, яка нам невідома. Потрібно зазначити, що в сертифікаті Учасник посилається на контракт №291018 від 29.10.2018р., який не додано у складі документів пропозиції, що не дає змогу підтвердити відносини ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" та SUZANO, а також безпосередньо повноваження компанії ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" на видання сертифікату якості.
Наданий сертифікат містить показники характеристик, що не відповідають характеристикам паперу, зазначеним на офіційному сайті SUZANO, де вказується, що цей папір має щільність 75г/м2 та білизну 160% CIE, всупереч показників, які заявлені у сертифікаті якості Учасника закупівлі ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" - 80г/м2 та 163% CIE відповідно.
Вважаємо, що пропозиція пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" порушує вимоги тендерної документації на закупівлю та не відповідає технічним вимогам Замовником, зазначених в Додатку 1 до ТД.
Рішення закупівельника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 вересня 2021
Найменування закупівельника: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження закупівельника: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Є-Канц" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" |
398 004,00
UAH з ПДВ
|
338 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
342 750,00
UAH з ПДВ
|
342 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Є-Канц" |
394 039,80
UAH з ПДВ
|
394 039,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" #42277467 |
Рішення скасоване |
338 004,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 14:58
|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" #42277467 |
Відхилено |
338 004,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 14:59
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
342 750,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 15:05
|
ДУ1 до договору ТОВ ВИЛАЙН_папір.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 14:45
|
Договір ТОВ ВИЛАЙН_папір_офісний.PDF | укладений |
11 жовтня 2021 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1. Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |