Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
1 649,00 UAH
UA-2021-07-28-001643-c 03b9a8b135f54c8287db9db696cd8154
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисюк Тетяна Олександрівна

+380416191275 lugynycpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Лугинський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 39045431
Місцезнаходження: 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, Вул.Червона Гірка ,35
Контактна особа: Борисюк Тетяна Олександрівна
+380416191275
lugynycpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ціна за одиницю: 47UAH без ПДВ
Папір А4/А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Ціна за одиницю: 90UAH без ПДВ
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 158UAH без ПДВ
Журнал реєстрації листків непрацездатності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт.Лугини, вул.Червона Гірка, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 липня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цісар Аліна Миколаївна
#3395314563
Переможець 1 649,00
UAH
28 липня 2021 16:11

Документи

28 липня 2021 16:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 16:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4/А5 3 шт 47,00
UAH
Папір А4 15 шт 90,00
UAH
Журнал реєстрації листків непрацездатності 1 шт 158,00
UAH