Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Професора Толока,21 (4), м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
425 656,80 UAH
UA-2021-07-28-001022-b 473563293781415db6e2c62977f78308
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Куцерова

+380689797207 anna.kutserova.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ганна Куцерова
+380689797207
anna.kutserova.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2021 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2021 09:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2021 09:35
Очікувана вартість: 425 656,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 129,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 1 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Професора Толока,21 (4), м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 10). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Професора Толока,21 (4), м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Професора Толока,21 (4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 1 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Професора Толока,21 (4), м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 10). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
28 липня 2021 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 09:39
Вимоги до предмета закупівлі.doc
28 липня 2021 09:39
додаток 1 пропозиція на закупівлю.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з проектом договору.docx
28 липня 2021 09:39
Додаток 7 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
28 липня 2021 09:39
додаток 8 довідка про відсутність підстав відмови в участі.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 9 Проект договору Підряда.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 10 Проект договору про надання завдатку.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток 11 Відомості про учасника.doc
28 липня 2021 09:39
ДОДАТОК 12 Договірна ціна.rtf
28 липня 2021 09:39
Додаток 13 Графік виконання робіт.xls
28 липня 2021 09:39
Додаток 15 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
28 липня 2021 09:39
Додаток №14 План фінансування будівництва.xls
28 липня 2021 09:39
Додаток3 Технічна специфікація.XLS

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 09:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 425 656,79
UAH з ПДВ
425 656,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 22:00
Електронний підпис
05 серпня 2021 21:59
ПРИКАЗ ГАВРИЛОВА К.К..pdf
05 серпня 2021 21:59
Оренда приміщень.pdf
05 серпня 2021 21:59
Лист-відгук.pdf
05 серпня 2021 21:59
ЛАБОРАТОРИЯ.pdf
05 серпня 2021 21:59
ДОЗВІЛ СЛС.pdf
05 серпня 2021 21:59
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2021 21:59
31073т-Пр.Толока 21,4.rar
05 серпня 2021 21:59
15. Авторизаційний лист.pdf
05 серпня 2021 21:59
7.4.Ліцензія СЛС.PDF
05 серпня 2021 21:59
7.3.Дозвіл2.PDF
05 серпня 2021 21:59
7.2. Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2021 21:59
2.1 СТАТУТ ТОВАРИСТВА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
Переможець 425 656,79
UAH з ПДВ
12 серпня 2021 11:18

Документи

12 серпня 2021 11:18
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:18
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2021 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
425 656,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2021 11:18
Електронний підпис
12 серпня 2021 11:18
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 14:59
Договір 012-21-57 від 20.08.2021.pdf укладений
20 серпня 2021 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 425 656,79
UAH (в тому числі ПДВ 70 942,79 UAH)