Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Освідчення плавскладу
Crew certification
Crew certification
Очікувана вартість
450 523,00 UAH
UA-2021-07-28-000687-c ● 79dbf20fa8a845febe9e36b74da53bc4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Бузажи Ганна Юріївна 380487381765 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мошун Наталія Володимирівна (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Поперногло Володимир Володимирович (048) 738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Кох Костянтин Вадимович (048) 738-17-52 Kostiantyn.Kokh@pf.uspa.gov.ua Бузажи Ганна Юріївна (048)738-17-65 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodumurivna 380487381765 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Nataliia Volodumurivna Moshun (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Volodymyr Volodymyrovuch Popernohlo (048) 738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Kostiantyn Vadymovuch Kokh (048) 738-17-52 Kostiantyn.Kokh@pf.uspa.gov.ua Hanna Yuryivna Buzazhy (048)738-17-65 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 450 523,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 252,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 липня 2021 11:44 |
Enquiries until: | 20 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 450 523 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 2 253 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80410000-1: Послуги різних навчальних закладів
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги різних навчальних закладів за кодом ДК 021:2015 80410000-1. Освідчення плавскладу. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: навчально-тренажерні заклади за місцем знаходження Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 523,00 грн. без ПДВ / 540 627,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.08.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (по кожному працівнику Адміністрації окремо). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 30.08.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management 5. Type of procurement: Services. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Various school services code DK021-2015: 80410000-1. Crew certification. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Аnnex 5 of Tender Documentation). 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: educational and training institutions at the location of the Contractor. 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31.12.2021. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 450 523,00 excluding VAT/UAH 540 627,60 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 30.08.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment term: for actually provided Services, within 15 banking days from the date of signing the Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services based on the invoice issued by the Contractor (separately for each employee of the Administration). 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 30.08.2021 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Освідчення плавскладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 80410000-1 — Послуги різних навчальних закладів
Crew certification
CPV: 80410000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (по кожному працівнику Адміністрації окремо). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 11:41 |
ANNOUNCEMENT (1).docx | |
28 липня 2021 11:41 |
Оголошення про проведення відкритих торгів Освідчення плавскладу (2).docx | |
28 липня 2021 11:41 |
ТД Освідчення плавскладу.docx | |
28 липня 2021 11:41 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "УТЦ "АЛЬФА ТРЕЙНІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ ЦЕНТР "АЛЬФА ТРЕЙНІНГ" |
450 523,00
UAH
|
450 523,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій