Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-07-27-010566-b 5ff87afb0795477eadead67681d435a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Денцель

+380970496051 dencelnatalia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ КУРІСОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44047336
Місцезнаходження: 67512, Україна , Одеська обл., Лиманський р-н, село Курісове, вул. Партизанської слави, будинок 28
Контактна особа: Наталія Денцель
+380970496051
dencelnatalia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 11:04
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних
(апаратна частина) (ноутбуки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 15 календарних днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 16:33
Оголошення спрощеної процедури - ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 28 липня 2021 14:47
Дата відповіді: 29 липня 2021 09:32
оброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформація щодо ОС міститься в ТЗ до закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 103 365,00
UAH з ПДВ
93 495,00
UAH з ПДВ
Документи
КОВАЛЕНКО ЕДУАРД ВАСИЛЬОВИЧ 113 000,00
UAH з ПДВ
93 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Згурська Ольга Вячеславовна 115 000,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 113 500,00
UAH з ПДВ
113 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 20:28
Електронний підпис
03 серпня 2021 20:27
ПРОЕКТ договору.pdf
03 серпня 2021 20:27
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2021 20:27
Довідка Право підпису.pdf
03 серпня 2021 20:27
Гарантійний лист.pdf
03 серпня 2021 20:27
Документи ФОП Кізима.pdf
03 серпня 2021 20:27
Довідка ст.17..pdf

Публічні документи

04 серпня 2021 12:46
Електронний підпис
04 серпня 2021 12:45
Справка повноваження.pdf
04 серпня 2021 12:45
тех. база.pdf
04 серпня 2021 12:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2021 12:45
Санкціі.pdf
04 серпня 2021 12:45
Працівники.pdf
04 серпня 2021 12:45
Код.pdf
04 серпня 2021 12:45
Порівняльна таблиця.pdf
04 серпня 2021 12:45
Паспорт.pdf
04 серпня 2021 12:45
Витяг ЄДР.pdf
04 серпня 2021 12:45
Екологія.pdf
04 серпня 2021 12:45
Дані учасника.pdf
04 серпня 2021 12:45
Гарантія.pdf
04 серпня 2021 12:45
Довідки.pdf
04 серпня 2021 12:45
Certificate-HP.pdf

Публічні документи

04 серпня 2021 16:56
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:49
Пропозиція.pdf
04 серпня 2021 16:49
Тех.табл.pdf
04 серпня 2021 16:49
Проект договору.pdf
04 серпня 2021 16:49
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

КОВАЛЕНКО ЕДУАРД ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Згурська Ольга Вячеславовна

ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
Переможець 93 495,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
93 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:27
File.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 11:38
Договір.PDF укладений
19 серпня 2021 10:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбуки 5 штуки 18 699,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбуки 5 штуки 18 699,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 93 495,00
UAH