Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональні комп’ютери, принтери, пристрої багатофункціональні, портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
257 500,00 UAH
UA-2021-07-27-006607-b efe5d082f38649c6ab8cde87b1e3e9c4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Пустовойт

+380462660583 chgb2_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14233274
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б
Контактна особа: Анастасія Пустовойт
+380462660583
chgb2_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме: UA-2021-06-22-006559-c від 22.06.2021 року, UA-2021-07-08-004630-c від 08.07.2021 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (пристрої багатофункціональні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1-го Травня 168б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

27 липня 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000050 ● 7057c48fed034359b590143cdd02e62b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2021 № 461
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 461
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-07-27-006607-b 27.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-12 14:08:49

Запит щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі за ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональні комп’ютери, принтери, пристрої багатофункціональні, портативні комп’ютери), очікуваною вартістю 257 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-006607-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-17 16:04:12

Відповідь

Розмір бюджетного призначення закупівлі зумовлено виділенням додаткових коштів згідно програми « 0717363 Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» згідно Довідки управління охорони здоров’я Чернігівської міської ради № 44 від 28.05.2021 р.
Метою закупівлі комп’ютерного обладнання є забезпечення технічного оснащення працівників лікарні сучасним комп’ютерним обладнанням з огляду на наступне.
Національна служба здоров’я України, як замовник медичних послуг, сплачує закладу за кожного пролікованого в стаціонарі пацієнта та за кожну виконану процедуру, що входить до переліку пріоритетних. Оплата відбувається за умови наявності в центральній базі даних eHealth відповідного направлення та відсутності помилок у поданих лікарнями відповідних звітів (медичних записів). Лікарня має вносити необхідну інформацію в свою медичну інформаційну систему (МІС) в режимі реального часу. Від цього залежить фінансування лікарень. Якщо комп'ютери, мережа та система працюють несправно, або техніки не вистачає, то у лікарні не буде можливості обмінюватись інформацією з НСЗУ. Заклад не зможе отримати кошти.
У зв’язку з необхідністю забезпечення КНП «Чернігівська міська лікарня 2» комп’ютерною технікою для роботи з МІС Medcard24, що являє собою хмарну медичну інформаційну систему що працює через браузер комп’ютера, при визначенні необхідних технічних та якісних характеристики предмета закупівлі враховувались мінімальні технічні вимоги встановлені Додатком 2 до Договору № РІМС-320 від 11.05.2021 року «Програмно-апаратні вимоги до місця доступу». Більш того, для стабільної роботи браузера комп’ютер повинен мати сучасні технічні характеристики які прописані на офіційних сторінках браузерів. Враховуючи складну епідеміологічну ситуацію в країні та світі, в рамках вакцинації населення від COVID-19 вагоме значення має швидкість та висока потужність комп’ютерного обладнання, що закуповується закладом охорони здоров’я для потреб пунктів вакцинації та мобільних бригад.
Технічні характеристики друкуючої техніки визначені з урахуванням потреб лікарні. При визначенні технічних та якісних характеристик друкуючої техніки враховувалась можливість користування обладнанням одночасно декількома працівниками з різних комп’ютерів, наявність LAN порту, можливість заміни картриджів, низька ціна витратних матеріалів та комплектуючих та показники як техніка зарекомендувала себе на ринку.
Очікувана вартість визначається як добуток необхідного обсягу товарів на середню ціну за товар по Чернігівській області (Методом порівняння ринкових цін), беручи до уваги максимально високі технічні показники з урахуванням необхідного задля раціонального використання бюджетних коштів.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-17 16:53:34

Повідомлення про намір укласти договір

В оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, натомість у повідомленні про намір укласти договір, сформованому електронною системою закупівель автоматично, міститься розділ обґрунтування застосування переговорної процедури закупівель із посиланням на звіти про результати проведення процедури закупівель, що були двічі відмінені з причини недостатньої кількості учасників, а саме: UA-2021-06-22-006559-c від 22.06.2021; UA-2021-07-08-004630-c від 08.07.2021.
При формуванні повідомлення про намір укласти договір, Замовник вважав за достатнє надати посилання на звіти про результати проведення процедури закупівлі, що були двічі відмінені з причини недостатньої кількості учасників. В подальшому Замовник гарантує що буде враховувати необхідність підкріплення експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Зважаючи на наведене вище, підкріплюємо звіти про результати проведення закупівлі, що були двічі відмінені з причини недостатньої кількості учасників.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано

2021-08-27 11:29:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2021-08-30 09:08:12

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 257 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 14:12

Документи

27 липня 2021 14:12
Електронний підпис
27 липня 2021 14:11
протокол 367.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕЛ"
#24083083
257 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2021 14:12
Електронний підпис
27 липня 2021 14:11
протокол 367.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 11:28
дод угода на розірвання.pdf укладений
27 серпня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 16:06
632.pdf укладений
12 серпня 2021 16:06
Лист-прохання.pdf укладений
12 серпня 2021 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2021 — 27 серпня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін, згідно рішення моніторингу ДАСУ