Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідних доріжок та прилеглої території Лебединського старостинського округу по вул. Центральна, 131, с. Лебедин Звенигородського району Черкаської області
Очікувана вартість
297 912,00 UAH
UA-2021-07-27-002432-a d0658270db224075850bd5895e305299
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гукало Володимир Петрович

+380972911888 vgukalo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04061576
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, вул. Лозуватська, 59
Контактна особа: Гукало Володимир Петрович
+380972911888
vgukalo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2021 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2021 13:32
Очікувана вартість: 297 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 787,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі трьох відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Електронна банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір, Замовник повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цим додатком, із зазначенням суми електронної банківської гарантії. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений строк здійснено відповідне відправлення (пошта, факс, електронна пошта), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем передбачених дій, до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не укладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів електронної банківської гарантії в повному розмірі, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якісних та технічних характеристик виконаних робіт, порушення строків та умов виконання робіт, що визначені в Оголошені, а також часткової чи повної відмови учасника від виконання робіт згідно договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі визначено відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації в межах фактичного обсягу видатків з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Кількість (обсяги) та місце виконання робіт зазначено в Додатку 1 до цього оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пішохідних доріжок та прилеглої території Лебединського старостинського округу по вул. Центральна, 131, с. Лебедин Звенигородського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20634, Україна, Черкаська область, с. Лебедин, вул. Центральна, 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Місцезнаходження замовника - вул. Лозуватська, 59, м. Шпола, Черкаська область, 20603; Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%); Замовник здійснює розрахунки за фактично виконані роботи на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), на протязі 15 - ти календарних днів з дня підписання сторонами зазначених документів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі трьох відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Електронна банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір, Замовник повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цим додатком, із зазначенням суми електронної банківської гарантії. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений строк здійснено відповідне відправлення (пошта, факс, електронна пошта), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем передбачених дій, до завершення строку, визначеного згідно ч. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця у зв’язку з не укладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне звернення на стягнення коштів електронної банківської гарантії в повному розмірі, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якісних та технічних характеристик виконаних робіт, порушення строків та умов виконання робіт, що визначені в Оголошені, а також часткової чи повної відмови учасника від виконання робіт згідно договору.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист щодо ознайомлення з розміром та умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначеними Додатком 4 до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 289 531,70
UAH з ПДВ
254 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ 295 833,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 серпня 2021 17:28
Електронний підпис
04 серпня 2021 17:24
9 дог оренди техніки.pdf
04 серпня 2021 17:24
14 довідка працівники.pdf
04 серпня 2021 17:24
5 ліцензія.pdf
04 серпня 2021 17:24
22 пропозиція.pdf
04 серпня 2021 17:24
1 наказ на призначення.pdf
04 серпня 2021 17:24
21 листи.pdf
04 серпня 2021 17:24
3 рішення засновників.pdf
04 серпня 2021 17:24
4 статут Апостол.pdf
04 серпня 2021 17:24
19 тех завдання.pdf
04 серпня 2021 17:24
13 інв картки.pdf
04 серпня 2021 17:24
12 св реєстрації.pdf
04 серпня 2021 17:24
18 кошторис.pdf
04 серпня 2021 17:24
2 паспорт код.pdf
04 серпня 2021 17:24
20 проект договору.pdf
04 серпня 2021 17:24
11 св реєстрації 2.pdf
04 серпня 2021 17:24
10 лист згода техніка.pdf
04 серпня 2021 17:24
7 аналогічний договір.pdf
04 серпня 2021 17:24
17 дод 1 звіт.pdf
04 серпня 2021 17:24
6 пдв.pdf
04 серпня 2021 17:24
8 довідка обладнання.pdf
04 серпня 2021 17:24
15 наказ на призначення.pdf
04 серпня 2021 17:24
16 диплом.pdf

Публічні документи

04 серпня 2021 13:30
Електронний підпис
04 серпня 2021 13:28
2. Довідка-пояснення.pdf
04 серпня 2021 13:28
11. Лист забезпечення.pdf
04 серпня 2021 13:28
7.2 Працівники.pdf
04 серпня 2021 13:28
3. Паспорт, код.pdf
04 серпня 2021 13:28
5. Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2021 13:28
10. Кошторис.pdf
04 серпня 2021 13:28
7.1 Інформація МТБ.pdf
04 серпня 2021 13:28
1. Технічне завдання.pdf
04 серпня 2021 13:28
4. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП ПАСЄКА ВОЛОДИМИР АРТЕМОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
Переможець 254 999,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
254 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 10:44
Угода про розірвання.pdf укладений
04 листопада 2021 10:42
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 09:44
Договір _ 223 від 16 08 2021.pdf укладений
17 серпня 2021 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 243 824,24
UAH (в тому числі ПДВ 40 637,37 UAH)