Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 25 459 276,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 296,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 127296.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 16:31 |
ЗМІНИ_11.08.2021.pdf | |
11 серпня 2021 16:31 |
1-ТД__НВОК № 110.pdf | |
11 серпня 2021 16:31 |
Додаток_2_документи.pdf | |
03 серпня 2021 16:34 |
ЗМІНИ_03.08.2021.pdf | |
03 серпня 2021 16:34 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
02 серпня 2021 11:13 |
ЗМІНИ_02.08.2021.docx | |
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf | |
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf | |
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_6_календраний графік.pdf |
11 серпня 2021 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 серпня 2021 16:31 |
ЗМІНИ_11.08.2021.pdf
|
|||||||||
11 серпня 2021 16:31 |
1-ТД__НВОК № 110.pdf
|
|||||||||
11 серпня 2021 16:31 |
Додаток_2_документи.pdf
|
|||||||||
03 серпня 2021 16:34 |
ЗМІНИ_03.08.2021.pdf
|
|||||||||
03 серпня 2021 16:34 |
Додаток_7_Проект договору.pdf
|
|||||||||
02 серпня 2021 11:13 |
ЗМІНИ_02.08.2021.docx
|
|||||||||
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf
|
|||||||||
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf
|
|||||||||
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_4_лист-згода.pdf
|
|||||||||
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf
|
|||||||||
26 липня 2021 16:54 |
Додаток_6_календраний графік.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-13-000053 ● 460b67fbcfd4417ba53f91c7d3f7e586
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2021 №592
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28 вересня 2021 року №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.10.2021 №592
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-07-26-009034-b 26.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-19 10:19:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків Запорізького НВОК №110 ЗМР ЗО по вул. Стешенка, 19, м. Запоріжжя». Коригування. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-26-009034-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-19 16:09:57
Про надання пояснень
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного запиту, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості, повідомляє про наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт ДП «ДНД та ПВІ «НДІПРОЕКТЕКОНСТРУКЦІЯ» від 14 липня 2021 року №10-0423-21.
Щодо надання інформації стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що інформація про предмет закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" |
25 261 135,09
UAH з ПДВ
|
25 261 135,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" |
25 369 300,00
UAH з ПДВ
|
25 369 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІОЛІТ-ПЛЮС" #39633516 |
Переможець |
25 261 135,09
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2022 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 09:55
|
4545-110 ДУ№5.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 15:08
|
4545-110.pdf | укладений |
17 вересня 2021 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміна строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 4545/110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |