Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії (АСКОЕ))
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-07-26-008375-b ● 52fedbbe5e944deeba7b4821c27da1f9
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Василь Березовський +380444228039 vasberdm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
50332000 - 1 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури – 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії (АСКОЕ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
—
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 16:21 |
Проект договора АСКОЕ.docx | |
26 липня 2021 16:21 |
Закупiвля АСКОЕ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-26-008375-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРАНД ТЕСЛА", Код ЄДРПОУ:39002560
Дата подання: 12 серпня 2021 16:28
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ГРАНД ТЕСЛА"
ТОВ «ГРАНД ТЕСЛА» приймала участь у спрощеної закупівлі предмету «50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії (АСКОЕ)». На надану нами пропозицію був накладений удосконалений електронний підпис.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 (https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf) передбачена можливість до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 No 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Виходячи з вищевказаного вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАНД ТЕСЛА».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 (https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf) передбачена можливість до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 No 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Виходячи з вищевказаного вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАНД ТЕСЛА».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2021 12:15
Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція подається учасником спрощеної закупівлі замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону).
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону.
Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів цілком правомірна та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ч. 7 ст. 14 Закону визначено, що учасники спрощеної закупівлі мають право звертатися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звертатися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у період уточнення інформації.
Серед умов, визначених ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У свою чергу, згідно з ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону).
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням ч. 3 ст. 12 Закону і ч. 9 ст. 14 Закону.
Звертаємо увагу, що п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу відповідно до п. 36 ч. 1 ст. 1 Закону) № 1082 від 11 червня 2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 липня 2020 року за № 610/34893, передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо обов’язкового накладення на пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів цілком правомірна та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ч. 7 ст. 14 Закону визначено, що учасники спрощеної закупівлі мають право звертатися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звертатися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у період уточнення інформації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій