Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настільний принтер шрифта Брайля
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-07-26-004363-c 2453735609e340259b9dfe3256d88f9a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давидова Олена Борисівна

380442358437 kmcrin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський Центр соціальної, професійної та трудової реабілітації інвалідів
Код ЄДРПОУ: 21487495
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, буд. 36-Б
Контактна особа: Давидова Олена Борисівна
380442358437
kmcrin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2021 15:52
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Закупівля настільного принтеру шрифта Брайля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Франка, буд. 36-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється відповідно частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами Видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару протягом 10 (десяти) банківських днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо артикулу предмету закупівлі
Дата подання: 08 серпня 2021 22:58
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо надати розʼяненення щодо найменування предмету закупівлі. У тендерній документації предмет закупівлі визначено як “Настільний принтер шрифта Брайля VP EmBraille Viewplus VPTT1702-01”. Для моделі “VP EmBraille» виробником визначено аритикул “VPTT1702-00”. Артикул “VPTT1702-01” на офіційному сайті виробника відсутній. Просимо надати розʼяснення щодо артикулу “VPTT1702-01”, а якщо даний артикул зазначено помилково — просимо внести необхідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо копії сертифікатів якості виробників (якісні посвідчення)
Дата подання: 08 серпня 2021 23:01
Доброго дня, шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «Копії сертифікатів якості виробників (якісні посвідчення)». Предметом даної закупівлі є “Настільний принтер шрифта Брайля VP EmBraille Viewplus VPTT1702-01” виробництва компанії ViewPlus (Сполучені Штати Америки). Відповідно до національного, міжнародного законодавства та діючих норм, стандартів та правил виробник може надавати на свою продукцію «Декларацію». «Сертифікат» видається, як правило, відповідним органом сертифікації. Крім того таке поняття, як «Сертифікат якості (якісні посвідчення)» у національному законодавстві відсутне. «Сертифікат якості (якісні посвідчення)», як правило, надається на товари походженням з Російської Федерації. Просимо надати розʼяненення, чи вважатиме Замовник документ «Декларація відповідності від виробника» таким, що є еквівалентним документу «Копії сертифікатів якості виробників (якісні посвідчення)» та замінює його? Чи не призведе надання документу «Декларація відповідності від виробника» замість «Копії сертифікатів якості виробників (якісні посвідчення)» до відхилення тендерної пропозиції учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" 55 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОСКАЛЕЦЬ СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ 44 500,00
UAH з ПДВ
33 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2021 23:11
Електронний підпис
24 серпня 2021 23:08
Проєкт договору.pdf
24 серпня 2021 23:08
Порівняльна таблиця.pdf
24 серпня 2021 23:08
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2021 23:08
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 серпня 2021 23:08
Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2021 23:08
Висновок СЕС.pdf
24 серпня 2021 23:08
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 серпня 2021 15:20
Електронний підпис
24 серпня 2021 15:14
СЕС1.png
24 серпня 2021 15:14
Згода з договором.pdf
24 серпня 2021 15:14
Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2021 15:14
VP CE MDR Declaration Printers.pdf
24 серпня 2021 15:14
СЕС2.jpg
24 серпня 2021 15:14
Порівняльна таблиця.pdf
24 серпня 2021 15:14
Про сервісний центр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"

ФОП МОСКАЛЕЦЬ СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"
#42205277
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2021 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР"
#42205277
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 09:25
Укладений договір Принтер Брайля.pdf укладений
21 вересня 2021 16:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля настільного принтеру шрифта Брайля 1 штуки 27 000,00
UAH з ПДВ