Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соціальні послуги
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2021-07-26-001709-c a71c0cd6d71b444cbba4cb719defd567
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вельчева Наталя

380934830336 NATANATALIVEL4@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТАЇРОВСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 43060644
Місцезнаходження: 65125, Україна , Одеська обл., с. Лиманка, Ж/М "УЛЬЯНІВКА", МАСИВ "РАДУЖНИЙ", будинок 21
Контактна особа: Вельчева Наталя
380934830336
NATANATALIVEL4@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85320000-8: Соціальні послуги


Відповідно до Постанови КМУ 05.03.2014 р. №73 «Питання реалізації пілотного проекту щодо запровадження державного регулювання цін на препарати інсуліну», Порядку відшкодування вартості препаратів інсуліну, затвердженого Постановою КМУ від 23.03.2016 р. №239 "Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну" передбачено відпуск лікарських засобів інсулініу безоплатно або на умовах часткового відшкодування за рецептами лікарів, наказів МОЗ від 23.12.2015 р. №890 "Про затвердження Положення про реєстр пацієнтів, що потребують інсулінотерапії" із змінами, від 21.11.2016 р. №1264 "Про затвердження реєстру референтних цін (цін відшкодування) на препарати інсуліну "із змінами. Закупівля не підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі", оскільки згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далізакупівель) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом. При цьому відповідно до пункту 4 частини першої статті 1 закону договір про закупівлю - договір, який укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Таким чином, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми закону, а також підзаконних нормативноправових актів, розроблених на його виконання, на здійснення таких видатків не розповсюджуються
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Відшкодування вартості препаратів інсуліну хворим на цукровий діабет та нецукровий діабет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67804, Україна, Одеська область, Одеса, масив Радужний,б.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85320000-8 — Соціальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

26 липня 2021 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Аптечна мережа "Фармація"
#22447055
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2021 12:19

Документи

26 липня 2021 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:26
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 15:12
2021-12-16_14-57-14_winscan_to_pdf (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 185 239,09
UAH (в тому числі ПДВ 12 966,74 UAH)