Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
2 080,00 UAH
UA-2021-07-26-001612-a 5ba1aab2ec9a4f9cbc5021c3cd6a921b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Ігор Юрійович

+380623962220 iiu.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирноградське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41422269
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/don/uk/index
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., Мирноград, вулиця Центральна, 9А
Контактна особа: Іванов Ігор Юрійович
+380623962220
iiu.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
11.05.2021 та 14.06.2021 не відбулися закупівлі за процедурою «відкриті торги» канцелярських товарів, ідентифікатори закупівлі UA-2021-04-21-003981-a та UA-2021-05-27-008046-b у зв’язку з відсутністю учасників. Відповідно ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2021 15:14
Оскарження наміру укласти договір: 01 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 пачка
Ціна за одиницю: 90UAH з ПДВ
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, місто Мирноград, вулиця Центральна, будинок 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 липня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Торговельна – виробнича група Український папір»
#43977041
Переможець 2 080,00
UAH з ПДВ
26 липня 2021 15:14

Документи

26 липня 2021 15:13
Електронний підпис
26 липня 2021 15:04
Протокол № 50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2021 15:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Торговельна – виробнича група Український папір»
#43977041
2 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2021 15:13
Електронний підпис
26 липня 2021 15:04
Протокол № 50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 11:17
Договір укладений
02 серпня 2021 11:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку 23 пачка 90,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 345,00 UAH)