Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2021-07-26-000481-a af96ad955a454402a8a106a27f5a14f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Олена Вікторівна

+380501728405 orlova-elena79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський спеціальний заклад дошкільної освіти №59 Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24706874
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, будинок 32
Контактна особа: Орлова Олена Вікторівна
+380501728405
orlova-elena79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2021 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 12:23
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
800 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
500 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
500 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
200 кг
Гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
10 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
300 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
300 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
90 кг
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
500 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2021 10:38
Оголошення СЗ Овочі Фрукти - -59.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" 51 266,00
UAH з ПДВ
49 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА 53 560,00
UAH з ПДВ
49 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 10:36
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:23
овочі.rar

Публічні документи

03 серпня 2021 19:21
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:05
якісне овочі фрукти.pdf
03 серпня 2021 16:05
ІПН оригінал.pdf
03 серпня 2021 16:05
ЄП оригінал.pdf
03 серпня 2021 16:05
лист санітарні.pdf
03 серпня 2021 16:05
договір ОФ 59.pdf
03 серпня 2021 16:05
вимоги ОФ 59.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"

ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#3185603940
Відхилено 49 890,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 10:16
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2629614440
Переможець 49 900,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 14:30

Документи

10 серпня 2021 10:16
Електронний підпис

Документи

11 серпня 2021 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2629614440
49 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
12 грудня 2021 22:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2021 22:11
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 15:27
Договір 29 21ФО.pdf укладений
01 вересня 2021 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29/21ФО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 615,00
UAH