Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Матроського закладу загальної середньої освіти Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. Пушкіна, 26 у с. Матроска Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
922 044,00 UAH
UA-2021-07-23-009042-b 36fc52f67b4f4629ab15c1427e8598c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Марина

+380960978483 44182613@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44182613
Місцезнаходження: 68670, Україна , Одеська обл., село Саф'яни, вулиця Грушевського, буд. 85
Контактна особа: Шевченко Марина
+380960978483
44182613@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 922 044,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4611 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду будівлі початкової школи Матроського закладу загальної середньої освіти Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. Пушкіна, 26 у с. Матроска Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68664, Україна, Одеська область, село Матроска, вулиця Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється після того, як Пдрядник виконає роботи, підтвердженням є акт виконаних робіт; КБ-2; КБ-3. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).

Сума забезпечення: 4611 UAH
23 липня 2021 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 19:22
Додаток 2- тех. характеристики.docx
23 липня 2021 19:22
007.tif
23 липня 2021 19:22
Оголошення - К.Р. Матроського ЗЗСО —.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Пальмира Буд 921 829,20
UAH з ПДВ
921 829,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 серпня 2021 19:56
Електронний підпис
02 серпня 2021 19:54
Протокол _7 от 7мая 2019.pdf
02 серпня 2021 19:54
гарантія.rar
02 серпня 2021 19:54
Дефектний акт.pdf
02 серпня 2021 19:54
Підсумкова відомість.pdf
02 серпня 2021 19:54
Локальний кошторис.pdf
02 серпня 2021 19:54
Договірна ціна.pdf
02 серпня 2021 19:54
п.4 ч1.ст.236 ГКУ.pdf
02 серпня 2021 19:54
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2021 19:54
Довідка про санкції.pdf
02 серпня 2021 19:54
Проект договору.pdf
02 серпня 2021 19:54
аналоги.rar
02 серпня 2021 19:54
Довідка з банку.pdf
02 серпня 2021 19:54
Звіт 2020 рік.pdf
02 серпня 2021 19:54
Звіт 2019.pdf
02 серпня 2021 19:54
лицензия с додатками .pdf
02 серпня 2021 19:54
Договора оренди.pdf
02 серпня 2021 19:54
Договір оренди ІРП.pdf
02 серпня 2021 19:54
Договір оренди ДСС.pdf
02 серпня 2021 19:54
Стартрейд2.pdf
02 серпня 2021 19:54
Стартрейд.pdf
02 серпня 2021 19:54
НакладнаНовалиния.pdf
02 серпня 2021 19:54
31.12.2017 ДСР _286.pdf
02 серпня 2021 19:54
14.09.2017 Петров _ЧП-73460.pdf
02 серпня 2021 19:54
04.12.2017 Уно Дор _53.pdf
02 серпня 2021 19:54
01.12.2017 Петров _чп-87967.pdf
02 серпня 2021 19:54
Паспорт директора.pdf
02 серпня 2021 19:54
Витяг.pdf
02 серпня 2021 19:54
Статут НОВЫЙ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пальмира Буд

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пальмира Буд
#40277004
Переможець 921 829,20
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 16:56

Документи

03 серпня 2021 16:56
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:55
Рішення УО № 22.tif

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пальмира Буд
#40277004
921 829,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 16:56
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:55
Рішення УО № 22.tif

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 17:53
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 09:05
Матроска Договірна ціна.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 20:35
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 14:22
001.jpg зміни до договору
18 жовтня 2021 14:21
002.jpg зміни до договору
18 жовтня 2021 14:21
003.jpg зміни до договору
18 жовтня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 14:35
Додаток 1 до дог. № 55.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 16:19
Договір № 55 від 05.08.2021.pdf укладений
06 серпня 2021 16:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 серпня 2021 11:47
307 738,80 UAH UA288201720344271010105184768
Управління ЖКГ Саф'янівської с/р
UA683071230000026007010388444
ТОВ "ПАЛЬМИРА БУД"
Оплачений
20 жовтня 2021 15:46
603 337,20 UAH UA288201720344271010105184768
Управління ЖКГ Саф'янівської с/р
UA683071230000026007010388444
ТОВ "ПАЛЬМИРА БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розміщення Додатку 1 до договору № 55 від 05.08.2021 р. покращеної якості оформлення
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 0-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити загальну вартість Договру на 10 753,20 грн (десять тисяч сімсот п'ятдесят три гривні 20 копійок) 2. Термін виконання робіт продовжити строком до 20.10.2021 року (План фінансування та График виконання робіт викласти в новій редакції).
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 911 076,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 846,00 UAH)