Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44170000-2
Очікувана вартість
1 098,00 UAH
UA-2021-07-23-007349-b 685117b3abe64d1490c905f90b157b21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мотовий

+380444864076 4864076@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Володимир Мотовий
+380444864076
4864076@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Cтрічки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стрічка сигнальна червоно-біла 80мм*100м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44173000-3 — Стрічки
1 штуки
Стрічка самоклеюча сигнальна жовто-чорно 50мм*33м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44173000-3 — Стрічки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника, в строки не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання партії товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2021 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНБЛАН 5"
#34428555
Переможець 1 098,00
UAH з ПДВ
23 липня 2021 15:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 098,00
UAH (в тому числі ПДВ 183,00 UAH)