Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи опалення та термомодернізація будівлі Комунального закладу «Олешківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням іноземних мов» Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 45» (Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
21 031 833,00 UAH
UA-2021-07-23-004197-c ● db26f28cd57a445586bdc8f10a3f8774
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922212 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., Олешки, Гвардійська, 30 |
Контактна особа: |
Йорж Тетяна Олександрівна +380953304001 tender_oleshki_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 21 031 833,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 159,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 ), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених ч.5 цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у даній частині цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на: р/р № UA 438201720344281018102135113 ГУДКСУ у Херсонській області, МФО 820172, одержувач: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 43922212. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія має містити: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є Учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовника, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата рішення Замовникаа, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Реквізити бенефіціара: Назва:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 43922212; Місцезнаходження: Україна, 75100, Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, будинок 30 Банківські реквізити: р/р № UA 438201720344281018102135113 ГУДКСУ у Херсонській області, МФО 820172, одержувач: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 43922212. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає - 105159.17 грн. (сто п'ять тисяч сто п’ятдесят дев’ять гривень 17 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії тендерної пропозиції. До закінчення встановленого строку дії тендерної пропозиції Замовника має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що Учасник надає погодження щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від Замовника. Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені в Додатку №6 до тендерної документації «Відомості про Учасника» (форма встановлена Замовником). Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття гарантії повинно бути підтверджено наступними документами: 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією. 2) документом, що безпосередньо свідчить про зарахування Учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами даного розділу тендерної документації. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf : - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги. Сума гарантії залишається незмінною. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до ст. 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 105159.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт системи опалення та термомодернізація будівлі Комунального закладу «Олешківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням іноземних мов» Олешківської міської ради за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 45» (Код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ і підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 10-ти банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 11:59 |
Перелік внесених змін до ТД 28.07.2021.pdf | |
28 липня 2021 11:59 |
Протокол_109від 28.07 (1).pdf | |
28 липня 2021 11:59 |
Додаток 4 зі змінами. Проєкт договору про закупівлю.doc | |
28 липня 2021 11:59 |
ТД зі змінами 28.07.2021.docx | |
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 6. Інформація про учасника.docx | |
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 5. Форма тендерної пропозиції.docx | |
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 2. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам_ визначеним у статті 17 Закону.docx | |
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 1.Кваліфікаційні критерії та перелік документів_ що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.docx |
28 липня 2021 12:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2021 11:59 |
Перелік внесених змін до ТД 28.07.2021.pdf
|
|||
28 липня 2021 11:59 |
Протокол_109від 28.07 (1).pdf
|
|||
28 липня 2021 11:59 |
Додаток 4 зі змінами. Проєкт договору про закупівлю.doc
|
|||
28 липня 2021 11:59 |
ТД зі змінами 28.07.2021.docx
|
|||
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 6. Інформація про учасника.docx
|
|||
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 5. Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
|||
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 2. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам_ визначеним у статті 17 Закону.docx
|
|||
23 липня 2021 16:36 |
Додаток 1.Кваліфікаційні критерії та перелік документів_ що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо витмоги надання персональних даних
Дата подання: 24 липня 2021 08:35
Дата відповіді: 27 липня 2021 16:19
Шановний Замовник!
Додаток № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», пп. 1.2. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить вимогу надання в сканованому вигляді копії документу про здобуття вищої освіти та/або підвищення кваліфікації чи відповідних сертифікатів, скановану копію штатного розпису, звіт за формою № 1 ДФ, повідомлення про прийняття працівника на роботу, наказ про призначення на посаду.
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника надати відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”), тобто персональні дані фізичних осіб.
Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Виклавши у складі тендерної документації вимогу надати персональні дані працівників Учасника, Замовник ставить Учасника в залежність від надання згоди на обробку такої інформації від третіх осіб, які не є субєктами торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», ця вимога може провокувати небажання Учасників брати участь в тендерах Замовника
Дана вимога порушує один із принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, а також вимогу частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.07.2017 року №4415, було постановлено зобов’язати Службу автомобільних доріг в Івано-Франківській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг (ідентифікатор закупівлі: № UA-2017-05-12-000685-b). Тендерна документація оскарженої закупівлі також містила вимогу подання інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, надання в сканованому вигляді документів працівників підприємства-учасника, що містять персональні данні.
У зв’язку з вище наведеним, вважаємо, що вимога про подання у складі тендерної пропозиції учасника в сканованому вигляді копії документу про здобуття вищої освіти та/або підвищення кваліфікації чи відповідних сертифікатів, скановану копію штатного розпису, звіт за формою № 1 ДФ, повідомлення про прийняття працівника на роботу, наказ про призначення на посаду та інших персональних даних має бути виключена з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що відповідно до положень ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена інформація не може бути перевірена замовником тільки на підставі даних, які містяться у відкритому доступі. Наприклад, наявність диплому про отримання вищої освіти можна перевірити у Реєстрі документів про освіту, однак у Реєстрі містяться відомості та дані про документи про освіту, виготовлені з 2000 року, крім інформації про випускників військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти. Інформація про випускників військових закладів вищої освіти та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти зберігається у цих закладах освіти або відповідних структурних підрозділах державних органів, яким підпорядковуються військові заклади вищої освіти або військові навчальні підрозділи.
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Учасник підписанням тендерної пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Окрім того, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист у довільній формі, яким підтверджується, що учасник правомірно поширює у тендерній пропозиції персональні дані працівників та інших осіб з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і несе відповідальність за їх обробку та поширення перед суб’єктами персональних даних.
Також відповідно до положень ТД Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією тендерною документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Тому Ваше прохання підлягає відхиленню!
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Учасник підписанням тендерної пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Окрім того, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист у довільній формі, яким підтверджується, що учасник правомірно поширює у тендерній пропозиції персональні дані працівників та інших осіб з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і несе відповідальність за їх обробку та поширення перед суб’єктами персональних даних.
Також відповідно до положень ТД Якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією тендерною документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Тому Ваше прохання підлягає відхиленню!
Працівники
Дата подання: 24 липня 2021 09:00
Дата відповіді: 27 липня 2021 16:20
Просимо надати роз'яснення,чому Замовник у ТД вимагає наявності у Учасника певних посадових осіб у певній кількості (два прораба, сертіфікований кошторисник та ін.).Така вимога є дискримінаційною та штучно обмежує коло потенційних Учасників. Практика АМКУ щодо подібних питань визначає такі вимоги як дискримінаційні. Просимо Вас внести зміни у Тендерну документацію та цю прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що відповідно до положень ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Предметом закупівлі є роботи на об'єкті за класом наслідків (відповідальності) СС2. Відповідно до статті 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". На даний момент внаслідок реорганізації ДАБІ видача відповідних ліцензій призупинена. Учасник повинен володіти чинною на даний момент ліцензію виданою органами ДАБІ Ліцензійними провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які встановлювали вимоги для отримання відповідної ліцензії, зокрема передбачалося і відповідність кадровим вимогам.
Кадровими вимогами є наявність у:
головного інженера або відповідного зазначеній посаді фахівця вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра - не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
виконавця робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи майстром на будівництві повинен становити не менше двох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання; Виконавець робіт відповідно до Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт*, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентарі забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на
сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо
матеріального стимулювання робітників. Враховуючи Оголошену вартість та строк виконання робіт за предметом закупівлі встановлюється вимога щодо наявності в Учасника 2 виконавців робіт, що унеможливити: простою внаслідок тимчасової втрати працездатності виконавцем робіт, зайнятістю при виконанні будівельних робіт на інших об'єктах будівництва, що може спричинити неналежне виконання підрядником свої обов'язків.
Інженер з проєктно-кошторисної роботи відповідно до Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) Забезпечує одержання комплектної проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів від замовників та передачу її за призначенням для виконання будівельно-монтажних робіт. Здійснює перевірку правильності складання кошторисної документації проектними організаціями, відповідність її діючим нормативним документам. Стежить за своєчасним внесенням до проектно-кошторисної документації необхідних змін, що пов’язані з впровадженням нових нормативів, цін, прейскурантів, каталогів, збірників одиничних розцінок тощо. Бере участь у підготовці висновків підрядної організації щодо проектно-кошторисної документації. Готує необхідну інформацію щодо проектно-кошторисної документації. Забезпечує архівне збереження проектно-кошторисної документації. А отже є необхідною штатною одиницею наявність якого учасник повинен підтвердити для належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Тому враховуючи вище наведене, Ваше прохання підлягає відхиленню, позаяк зазначені у ній положення ТД жодним чином не дискримінують потенційних учасників, відноситься до кваліфікаційних вимог, які можуть бути виконані широким колом учасників і не є вимогами до учасників, що створює штучні привілеї одному чи декільком потенційним учасникам та які неможливо виконати. Добір професійних кадрів є одним із елементів господарської діяльності учасника, а тому за необхідності та бажанні здійснювати будівництво об'єкту, що передбачений предметом закупівлі, будь-який потенційний учасник може посилити свій штат необхідними кадрами.
Предметом закупівлі є роботи на об'єкті за класом наслідків (відповідальності) СС2. Відповідно до статті 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". На даний момент внаслідок реорганізації ДАБІ видача відповідних ліцензій призупинена. Учасник повинен володіти чинною на даний момент ліцензію виданою органами ДАБІ Ліцензійними провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які встановлювали вимоги для отримання відповідної ліцензії, зокрема передбачалося і відповідність кадровим вимогам.
Кадровими вимогами є наявність у:
головного інженера або відповідного зазначеній посаді фахівця вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра - не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
виконавця робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи майстром на будівництві повинен становити не менше двох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання; Виконавець робіт відповідно до Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт*, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентарі забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на
сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо
матеріального стимулювання робітників. Враховуючи Оголошену вартість та строк виконання робіт за предметом закупівлі встановлюється вимога щодо наявності в Учасника 2 виконавців робіт, що унеможливити: простою внаслідок тимчасової втрати працездатності виконавцем робіт, зайнятістю при виконанні будівельних робіт на інших об'єктах будівництва, що може спричинити неналежне виконання підрядником свої обов'язків.
Інженер з проєктно-кошторисної роботи відповідно до Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) Забезпечує одержання комплектної проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів від замовників та передачу її за призначенням для виконання будівельно-монтажних робіт. Здійснює перевірку правильності складання кошторисної документації проектними організаціями, відповідність її діючим нормативним документам. Стежить за своєчасним внесенням до проектно-кошторисної документації необхідних змін, що пов’язані з впровадженням нових нормативів, цін, прейскурантів, каталогів, збірників одиничних розцінок тощо. Бере участь у підготовці висновків підрядної організації щодо проектно-кошторисної документації. Готує необхідну інформацію щодо проектно-кошторисної документації. Забезпечує архівне збереження проектно-кошторисної документації. А отже є необхідною штатною одиницею наявність якого учасник повинен підтвердити для належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Тому враховуючи вище наведене, Ваше прохання підлягає відхиленню, позаяк зазначені у ній положення ТД жодним чином не дискримінують потенційних учасників, відноситься до кваліфікаційних вимог, які можуть бути виконані широким колом учасників і не є вимогами до учасників, що створює штучні привілеї одному чи декільком потенційним учасникам та які неможливо виконати. Добір професійних кадрів є одним із елементів господарської діяльності учасника, а тому за необхідності та бажанні здійснювати будівництво об'єкту, що передбачений предметом закупівлі, будь-який потенційний учасник може посилити свій штат необхідними кадрами.
Захист персональних даних
Дата подання: 24 липня 2021 11:07
Дата відповіді: 27 липня 2021 16:21
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Перед тим, як особою буде надана згода на обробку його персональних даних, віна має бути повідомлена замовником відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних": "суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних.". Тобто, у замовника нема: 1) мети обробки персональних даних відповідно до закону (абзац четвертий статті 2, частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"); 2) нема складу персональних даних, який йому має бути наданий учасником (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних"); 3) не визначена ним процедура оброблення персональних даних (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних").
Просим видалити з Тендерної документації вимогу надання персональних даних працівників Учасника (ф. 4ДФ, диплом про освіту, трудові книжки, трудові договори) як таку, що порушує норми Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація сформована відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» Замовник гарантує збереження наданих йому персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства Перелічені вами документи можуть надані таким чином, щоб унеможливити неправомірне використання персональних даних. Однак учасник не буде послаблювати вимоги, що стосуються кваліфікайного критерію чітко визначеного ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою недопущення до участі недобросовісних учасників, що не можуть підтвердити наявність у них відповідних працівників необхідних для виконання робіт передбачених предметом закупівлі. Тому Ваше прохання відхилено!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФОРВАРД БІЛДЕРС" |
20 996 156,40
UAH з ПДВ
|
20 996 156,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЕРАСИМОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" |
21 030 000,00
UAH з ПДВ
|
21 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРВАРД БІЛДЕРС" #43520244 |
Переможець |
20 996 156,40
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:34
|
ду3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 09:17
|
ду2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 14:55
|
ДУ1 Форвард.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 15:38
|
Договор 249 | укладений |
30 серпня 2021 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 249 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |