Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітна картка (запрограмована Картка з додатком)
Очікувана вартість
42 500 000,00 UAH
UA-2021-07-23-002401-c b61f169d3a3b45c99c6b2b4b5aa41301
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мрічко Олексій Володимирович

380573417657 kpkharkovpass@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС"
Код ЄДРПОУ: 36818918
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д
Контактна особа: Мрічко Олексій Володимирович
380573417657
kpkharkovpass@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Харківпасс» здійснює закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова згідно ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон): відсутність конкуренції з технічних причин.
Документальним підтвердженням здійснення закупівлі за переговорною процедурою згідно ч. 2 cт. 40 Закону є чинний Інвестиційний договір від 28 грудня 2016 року. Відповідно до пункту 3.7 Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право випуску засобів оплати проїзду в транспорті м. Харкова. Відповідно до пункту 3.8. Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право здійснювати програмування та кодування інформації засобів оплати проїзду (безконтактних електронних карток), які забезпечують можливість здійснювати оплату послуг проїзду у міському транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Зважаючи на вказане вище, комунальне підприємство "Харківпасс" вважає за необхідне провести переговорну процедуру з ТОВ "Фінансова компанія" Платіжний центр".
Підставою для здійснення закупівлі інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова комунальним підприємством «Харківпасс» є виконання рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438 (зі змінами) (Далі – Положення), Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів» від 01.07.2021р. № 138, Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Карток харків’янина» від 22.07.2021р. № 144, Рішення 6 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 14.07.2021 року № 142/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік». Всі рішення є у відкритому доступі на сайті Харківської міського ради.
Так, відповідно до Положення комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважене провести закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова. Згідно підпункту 2.2.4. пункту 2.2. Положення, завданням Картки є здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Відповідно до Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів», Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог Карток харків’янина» підписаного на виконання пп. 2.3 п. 2 Положення, інформаційний комплект це невід'ємна частина запрограмованої Картки.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
665900 штуки
Інформаційний комплект та запрограмована Картка з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конева, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно з пунктом 4.2. Проєкту договору "Передача Товару у власність Замовника здійснюється в строк до 31 грудня 2021 року. Передача Товару у власність Замовника здійснюватися частинами на підставі замовлення, що форумується у спосіб визначений рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438. " Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2021 16:09
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-28-000015 ● 037f9e2b0733440d9a1c1bccbd3238d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2021 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 376
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.08.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 № 376
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-07-23-002401-c 23.07.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова згідно ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон): відсутність конкуренції з технічних причин. - Документальним підтвердженням здійснення закупівлі є: *чинний Інвестиційний договір від 28 грудня 2016 року (додається). - Відповідно до пункту 3.7 Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право випуску засобів оплати проїзду в транспорті м. Харкова. - Відповідно до пункту 3.8. Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право здійснювати програмування та кодування інформації засобів оплати проїзду (безконтактних електронних карток), які забезпечують можливість здійснювати оплату послуг проїзду у міському транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». - Нормативна підстава для здійснення закупівлі: *Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438 (зі змінами) (Далі – Положення), *Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів» від 01.07.2021р. № 138, *Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Карток харків’янина» від 22.07.2021р. № 144, *Рішення 6 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 14.07.2021 року № 142/21 «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік». - Трактування Положення Відповідно до Положення комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважене провести закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова. Згідно підпункту 2.2.4. пункту 2.2. Положення, завданням Картки є здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Відповідно до Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів», Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог Карток харків’янина» підписаного на виконання пп. 2.3 п. 2 Положення, інформаційний комплект це невід'ємна частина запрограмованої Картки. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, підтвердженням факту усунення порушення є публікація документа, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – Інвестиційний договір з додатками..

2021-09-17 09:29:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР»
#37878674
Переможець 42 500 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2021 16:32

Документи

23 липня 2021 16:32
Електронний підпис
23 липня 2021 16:32
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2021 16:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР»
#37878674
42 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2021 16:32
Електронний підпис
23 липня 2021 16:32
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 14:55
Бюджетний договір (К-КХ-21).pdf укладений
03 серпня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 13:26
Протокол.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вноситься виправлення технічної помилки Протоколом № 1/3 за підписом уповноваженої особи, зокрема виправлення рядку у Системі: місцезнаходження учасника. Опис виправлення, що надається у протоколі: виправити технічну помилку у рядку: місцезнаходження учасника (ідентифікатор рядку плану закупівлі UA-P-2021-07-23-003910-b) на підставі затвердженого підписом учасника витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом внесення цим протоколом змін, зокрема виправити рядок місцезнаходження учасника: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Римарська, буд. 21-А на рядок місцезнаходження учасника: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, буд. 26.
Номер договору про закупівлю: Б-КХ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML