Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, частини приміщень будівлі літ. Е-1 (Поточний ремонт покриття підлоги пральні) КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, пр. Олександрівський, 122
Очікувана вартість
346 997,98 UAH
UA-2021-07-23-002359-c 4cc0041e0ba746e086ef6315d0d6521a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глущенко Ірина

380577250986 glu_post@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22689195
Місцезнаходження: 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
Контактна особа: Глущенко Ірина
380577250986
glu_post@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


відомості про кінцевого бенефіціарного власника відсутні в ЄДР. Відомості завантажені окремим файлом. Закупівля послуги здійснюється на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 із змінами, Постанови КМУ про «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами, Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами. Закупівля послуги, зазначеної у пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до Переліку, затвердженого Постановою КМУ про «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами, а саме розділу Роботи та послуги – Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, частини приміщень будівлі літ. Е-1 (Поточний ремонт покриття підлоги пральні) КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, пр. Олександрівський, 122
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр. Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами двостороннього акту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 13:09
Відомості з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЛИВКА ЯН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3342107111
Переможець 346 997,98
UAH
23 липня 2021 13:18

Документи

23 липня 2021 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 13:26
Договір №ЯС4-2610 від 23.07.2021.pdf укладений
23 липня 2021 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 346 997,98
UAH