Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, частини приміщень будівлі літ. Е-1 (Поточний ремонт покриття підлоги пральні) КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, пр. Олександрівський, 122
Очікувана вартість
346 997,98 UAH
UA-2021-07-23-002359-c ● 4cc0041e0ba746e086ef6315d0d6521a
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 липня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22689195 |
Місцезнаходження: | 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський, буд. 122 |
Контактна особа: |
Глущенко Ірина 380577250986 glu_post@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
відомості про кінцевого бенефіціарного власника відсутні в ЄДР. Відомості завантажені окремим файлом. Закупівля послуги здійснюється на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 із змінами, Постанови КМУ про «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами, Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами. Закупівля послуги, зазначеної у пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до Переліку, затвердженого Постановою КМУ про «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами, а саме розділу Роботи та послуги – Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, частини приміщень будівлі літ. Е-1 (Поточний ремонт покриття підлоги пральні) КНП «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: 61115, м. Харків, пр. Олександрівський, 122
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61115, Україна, Харківська область, Харків, пр. Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами двостороннього акту. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 липня 2021 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 13:09 |
Відомості з ЄДР.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СЛИВКА ЯН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3342107111 |
Переможець |
346 997,98
UAH
|
23 липня 2021 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 13:26
|
Договір №ЯС4-2610 від 23.07.2021.pdf | укладений |
23 липня 2021 13:25
|