Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91» COVID-19
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2021-07-23-001759-a 982ae51e03a04d648ab59c14db40ea0a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грейда Тетяна Богданівна

+380342524020 yo_knpoklifor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Обласна клінічна лікраня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Контактна особа: Грейда Тетяна Богданівна
+380342524020
yo_knpoklifor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91» COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Різничук В.В.
#2388317319
Переможець 76 000,00
UAH
23 липня 2021 15:04

Документи

23 липня 2021 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 10:33
дд 2 до _533 від 21.07.2021.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 10:30
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 10:45
дд1 до _533 від 21.07.2021.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 10:44
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:07
№533 від 21.07.2021 укладений
23 липня 2021 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.11 Юридична адреса сторін «Замовника» Договору № 533 від 21.07.2021р. , а саме: • п. 11. викласти у наступній редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради » ЄДРПОУ 01993150 Україна, 76008, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91 р/рUA728201720344391009119019134, МФО 820172, ДКСУ м.Київ тел. 0342 528 118 Оплата робіт в розмірі 76 000 грн. 00 коп. (сімдесят шість тисяч тисяч грн. 00 копійок) буде здійснюватись за кошти місцевого бюджету згідно додатку №8 до рішення Івано-Франківської обласної ради №223-9/2021 від 10.09.2021.
Номер договору про закупівлю: №533
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору №533 від 21.07.2021, а саме в Розділ 1 : 1.2. На підставі п.5.2. ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» Замовник делегує Виконавцю повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації в експертний організації, тобто виступати замовником експертизи. 1.3. Залежно від отриманого висновку експертизи Замовник в 3-х денний термін підписує акт здачі-приймання виконаних робіт або мотивовану відмову від приймання.
Номер договору про закупівлю: №533
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 76 000,00
UAH