Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34064800 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а |
Контактна особа: |
Лебедєв Олександр +380978610300 sachula@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 272 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 722,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 11:36 |
фото №5.jpg | |
23 липня 2021 11:36 |
фото №2.jpg | |
23 липня 2021 11:36 |
фото №1.png | |
23 липня 2021 11:36 |
фото №3.jpg | |
23 липня 2021 11:36 |
ТД Маи_данчики.docx.p7s | |
23 липня 2021 11:36 |
фото №4 .jpg | |
23 липня 2021 11:36 |
ТД Маи_данчики (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000062 ● 424f9bc17f82454e8cb7d7f4703b7a1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 509
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.09.2021 № 509.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-07-23-000869-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
424f9bc17f82454e8cb7d7f4703b7a1a Ідентифікатор моніторингу:UA-M-2021-09-03-000062 Відповідно до мониторнгу вами встановленно наступні правопорушення «відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 2 розділу V тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок, віднесено помилки, які не відповідають помилкам зазначеним у «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998, зокрема, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Пунктом 2.1. Тендерної документації передбачено наступне «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Вимога, щодо наявності формальних помилок пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.- вимога законодавства дотримана. У майбутніх закупівлях буде доповненний перелік формальних помилок який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998.
2021-09-23 14:44:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАГУЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ ТІ КОНЦЕПТ" |
236 950,00
UAH з ПДВ
|
229 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Таран В.М." |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НАГУЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" #2969120877 |
Рішення скасоване |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 11:26
|
ФОП "НАГУЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" #2969120877 |
Відхилено |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 11:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ ТІ КОНЦЕПТ" #38158876 |
Рішення скасоване |
229 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 12:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ ТІ КОНЦЕПТ" #38158876 |
Відхилено |
229 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 13:00
|
ФОП "Таран В.М." #3153014052 |
Переможець |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 12:29
|
додатковий договір 1 від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 12:23
|
договір 1 від 20.09.2021.pdf | укладений |
22 вересня 2021 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару у звязку з обставин довготривалого обрання переможця,що спричинило перенесення строків поставки товарів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |