Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Оксана Довгошиєнко +380414296366 dovgoshyenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 09:01 |
ТД.PDF | |
23 липня 2021 09:01 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
23 липня 2021 09:01 |
ДОД_4_Проект_договору.PDF | |
23 липня 2021 09:01 |
Додаток_3.PDF | |
23 липня 2021 09:01 |
Додаток_№1_Технічний_опис.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-10-000054 ● 348696726e684b35bb650a53d7211362
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.09.2021
№ 523
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2021-07-23-000537-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення, щодо отриманого 16.09.2021 року висновоку за результатами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по процедурі закупівлі UA-2021-07-23-000537-b Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий павільйон з підлогою і лавочками) в якому зазначено, що визначений замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04 2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. У зв’язку з технічною неможливістю внести зміни до пункту 2 розділу V тендерної документації по UA-2021-07-23-000537-b Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий павільйон з підлогою і лавочками), а також враховуючи,що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Какіашвілі В.В. не було допущено формальних помилок, що не вплинуло на рішення тендерного комітету, тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради враховано зауваження, і внесені зміни до пункту 2 розділу V подальших тендерних документацій , які викладені в новій редакції. Щодо умов тендерної документації про надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про субпідрядника та довідок у довільній формі про надання підтвердження публічної інформації, доступ до яких є вільним, вказана інформація є технічною помилкою. Жодного звернення учасників з цього приводу про необхідність внесення змін до документації не було. Додаток №3 (примітки) містить роз’яснення, що документи, які не передбачені законодавством не подаються у складі тендерної пропозиції. До договору №162 від 07.09.2021р про закупівлю додатковою угодою будуть внесені зміни в частині визначення умов про предмет закупівлі в розділ 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Тендерний комітет зобов’язується вжити заходів по не допущенню подібних недоліків у сфері публічних закупівель в подальшому.
2021-09-22 12:06:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Невідповідність умов укладеного договору законодавству.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СМІРНЯГІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
424 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАКІАШВІЛІ ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СМІРНЯГІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА #3368710684 |
Рішення скасоване |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 13:28
|
ФОП СМІРНЯГІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА #3368710684 |
Відхилено |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 13:31
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАКІАШВІЛІ ВІРА ВОЛОДИМИРІВНА #2962416501 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 08:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:12
|
додаткова угода №162-1 від 06.10.2021 до договору №162 від 07.092021.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 08:22
|
Договір №162 від 07.09.2021р..pdf | укладений |
07 вересня 2021 08:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий павільйон з підлогою і лавочками) | 6 | штуки |
75 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Ігровий павільйон з підлогою і лавочками) | 6 | штуки |
75 000,00
UAH
|