Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за кодом ДК 021:2015 – 39220000-0
Очікувана вартість
565,00 UAH
UA-2021-07-22-007678-b 77dacfedba7b4810ac13f794c97659a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Канцедал

+380443333566 kantsedal@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Вадим Канцедал
+380443333566
kantsedal@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Вантуз – 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вантуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за Товар здійснюється Замовником шляхом попередньої оплати в розмірі 100 відсотків протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Договору Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 липня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЄПІФАНОВ КОСТЯНТИН ПАВЛОВИЧ
#3001208035
Переможець 564,32
UAH
23 липня 2021 13:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 564,32
UAH