Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стандартна інвалідна коляска розмір 45 OSD-MOD-ST-45-BK
Очікувана вартість
9 960,00 UAH
UA-2021-07-22-007096-b 5acf7e23875b4774916a5709a195fed5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Висіч

+380969487630 tom_crl_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Томаківська центральна районна лікарня" Томаківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989450
Місцезнаходження: 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ. ШОСЕЙНА, буд. 22
Контактна особа: Юлія Висіч
+380969487630
tom_crl_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стандартна інвалідна коляска розмір 45 OSD-MOD-ST-45-BK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53500, Україна, Дніпропетровська область, смт Томаківка, вул.Шосейна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 33193120-6 — Інвалідні візки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату в розмірі 100% від загальної вартості товару протягом 30 календарних днів після поставки товару. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після фактичного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 липня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Радул Ольга Юріївна
#2633022325
Переможець 9 960,00
UAH
22 липня 2021 15:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:33
Договір 79 від 22.07.2021.pdf укладений
22 липня 2021 15:32