Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини приміщень Житомирської гуманітарної гімназії № 1 за адресою: м. Житомир, вул. Вітрука, 55» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
1 048 516,80 UAH
UA-2021-07-22-006295-b 4b923cab0ed340e08132fa02f237c86e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 14:42
Початок аукціону: 03 серпня 2021 15:44
Очікувана вартість: 1 048 516,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини приміщень Житомирської гуманітарної гімназії № 1 за адресою: м. Житомир, вул. Вітрука, 55»
(CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, Вітрука, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 14:48
Оголошення.doc
22 липня 2021 14:48
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 липня 2021 13:13
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:52
Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник закупівлі має надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2., а саме копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Якщо таких Актів по аналогічному договору близико двох десятків, тот потрібно надати всі Акти КБ-2-в та КБ-3, чи лише ті, в яких указані подібні роботи, та останню КБ-3, що підтверджує факт повного виконання зобов'язань по договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатом розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Звертаємо Вашу увагу на те, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Так, в п. 2. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наведена інша інформація, яку учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, а саме інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до вимог п.п. 2.2. п. 2. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их), а саме копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Тому необхідно надати всі копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3).
Аналогічний договір
Дата подання: 23 липня 2021 15:37
Дата відповіді: 23 липня 2021 17:52
Доброго дня! Чи буде вважатися аналогічним договір з поточного ремонту, який включав у себе один або декілька видів робіт які є подібними до тих, які наведені у Додатку 3?
Відповідь: Шановний учаснику, за результатом розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Пунктом 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предмет закупівлі Капітальний ремонт частини приміщень Житомирської гуманітарної гімназії № 1 за адресою: м. Житомир, вул. Вітрука, 55» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - це роботи.
Адже, договір з поточного ремонту не буде вважатися аналогічним.
Оголошення
Дата подання: 28 липня 2021 13:59
Дата відповіді: 28 липня 2021 14:26
Добрий день! Пунктом 1 Додатку 3 передбачено надання учасником закупівлі зведеного кошторисного розрахунку. Просимо уточнити що надавати у складі тендерної пропозиції - "Зведений кошторисний розрахунок" чи "Договірну ціну"?
Відповідь: Шановний учаснику, за результатом розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке.
Відповідно до вимог п.п. 1 п. 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники у складі своїх пропозицій надають зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ" 972 279,00
UAH з ПДВ
956 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" 1 032 382,67
UAH з ПДВ
958 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2021 20:08
Електронний підпис
30 липня 2021 19:57
09 Проект договору.pdf
30 липня 2021 19:57
08 Кошторис.pdf
30 липня 2021 19:57
07 Листи, довідки.pdf
30 липня 2021 19:57
02 Листи відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"
#3002913215
Переможець 956 379,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 17:01

Документи

06 серпня 2021 17:01
Електронний підпис
06 серпня 2021 16:58
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"
#3002913215
956 379,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2021 17:01
Електронний підпис
06 серпня 2021 16:58
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:00
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 11:06
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:51
Договір № 46.pdf укладений
12 серпня 2021 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1., п. 3.2.10 та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 948 672,10
UAH