Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-07-22-004347-b ● fffddf6ad1d64dbda42aaf34c092df63
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Юрій Віталійович Сунко +380444228075 sunko@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2021 17:30 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
79416000 -3 Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю (Послуги із зв'язків з громадськістю) – 100 послуг
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 послуга
Послуги із зв'язків з громадськістю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату Послуг Виконавця на підставі виставлених рахунків протягом 90 робочих днів, після підписання актів приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 14:54 |
ТД консультаціїні послуги_зі змінами.doc | |
06 серпня 2021 14:54 |
Проект договору зі змінами.docx | |
06 серпня 2021 14:54 |
Перелік внесених змін до ТД консульт. послуги.docx |
06 серпня 2021 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2021 14:54 |
ТД консультаціїні послуги_зі змінами.doc
|
|||
06 серпня 2021 14:54 |
Проект договору зі змінами.docx
|
|||
06 серпня 2021 14:54 |
Перелік внесених змін до ТД консульт. послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-22-004347-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСЮК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241920210
Дата подання: 26 липня 2021 15:45
Незрозуміла загальна кількість послуг, що має бути надана Замовнику
Пункт 4.3 Тендерної документації свідчить про те, що кількість послуг, що має бути надана Замовнику становить – 100 послуг.
Проте, розділом третім (ІІІ), пунктом першим (1) – «Зміст і спосіб подання тендерної документації» визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 1 до ТД, а саме кількість послуг на місяць становить 10+4+3+2+1 = 20 послуг.
До того ж, у таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що кількість послуг всього дорівнює кількості послуг на місяць, а отже становить 20 послуг всього.
Виходячи з вищевказаного виявляється неможливим встановити точну кількість послуг, яку Виконавець має надати Замовнику за умовами опублікованої Тендерної документації.
Оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та уточнити загальну кількість послуг, яка має бути надана та кількість послуг, що має надаватися щомісяця, якщо мається на увазі, надання послуг частинами помісячно.
Розгорнути
Згорнути
Проте, розділом третім (ІІІ), пунктом першим (1) – «Зміст і спосіб подання тендерної документації» визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 1 до ТД, а саме кількість послуг на місяць становить 10+4+3+2+1 = 20 послуг.
До того ж, у таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що кількість послуг всього дорівнює кількості послуг на місяць, а отже становить 20 послуг всього.
Виходячи з вищевказаного виявляється неможливим встановити точну кількість послуг, яку Виконавець має надати Замовнику за умовами опублікованої Тендерної документації.
Оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та уточнити загальну кількість послуг, яка має бути надана та кількість послуг, що має надаватися щомісяця, якщо мається на увазі, надання послуг частинами помісячно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2021 16:16
Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2021-07-22-004347-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСЮК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241920210
Дата подання: 26 липня 2021 15:49
Визначення якісних характеристик Інтернет-видань та соціальних мереж.
У пунктах 1-3 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має розповсюдити PR-матеріали (анонси подій, новини, статті, інтерв‘ю) в Інтернет-виданнях та соціальних мережах, проте відсутній навіть приблизний перелік Інтернет-видань та/або соціальних мереж, де Замовник бажає розмістити майбутні PR-матеріали, що унеможливлює доброчесне виконання майбутнього Договору.
Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для Інтернет-видань та соціальних мереж, як то, до прикладу, «кількість переглядів веб-сторінок у день/тиждень/місяць», «тематичний напрямок інтернет-видання», «вікова та гендерна аудиторія інтернет-видання» або інші характеристики веб-ресурсів, які бажані Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів.
Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто Замовник може вказати довільний перелік Інтернет-видань та соціальних мереж, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик веб-ресурсів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями (SMM, SEO, SERM) в мережі Інтернет в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для Інтернет-видань та соціальних мереж, як то, до прикладу, «кількість переглядів веб-сторінок у день/тиждень/місяць», «тематичний напрямок інтернет-видання», «вікова та гендерна аудиторія інтернет-видання» або інші характеристики веб-ресурсів, які бажані Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів.
Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто Замовник може вказати довільний перелік Інтернет-видань та соціальних мереж, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик веб-ресурсів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями (SMM, SEO, SERM) в мережі Інтернет в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2021 16:14
Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2021-07-22-004347-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСЮК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241920210
Дата подання: 26 липня 2021 15:56
Визначення якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів
У пункті 4 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має розповсюдити PR-матеріали (статті, інтерв‘ю) в друкованих ЗМІ – газетах та журналах, проте відсутній навіть приблизний перелік друкованих ЗМІ – газет та журналів, де Замовник бажає розмістити майбутні PR-матеріали, що унеможливлює доброчесне виконання майбутнього Договору.
Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для друкованих ЗМІ – газет та журналів, як то, до прикладу: наклад, тематичний напрямок видання, вікова та гендерна аудиторія видання, географія розповсюдження тиражу або інші характеристики друкованих ЗМІ – газет та журналів, які підходять Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів. Очевидно, що вартість розміщення PR-матеріалів у, наприклад, всеукраїнській газеті «Сільські Вісті» та журналі «Forbes Україна» відрізняється.
Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто Замовник може вказати довільний перелік друкованих ЗМІ – газет та журналів, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для друкованих ЗМІ – газет та журналів, як то, до прикладу: наклад, тематичний напрямок видання, вікова та гендерна аудиторія видання, географія розповсюдження тиражу або інші характеристики друкованих ЗМІ – газет та журналів, які підходять Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів. Очевидно, що вартість розміщення PR-матеріалів у, наприклад, всеукраїнській газеті «Сільські Вісті» та журналі «Forbes Україна» відрізняється.
Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто Замовник може вказати довільний перелік друкованих ЗМІ – газет та журналів, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2021 16:13
Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2021-07-22-004347-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСЮК БОГДАН ЯРОСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241920210
Дата подання: 26 липня 2021 16:02
Технічні та якісні характеристики по виготовленню та розміщенню банера
У пункті 5 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має виготовити та розмістити банер на місяць, проте відсутня інформація, який саме банер мається на увазі Замовником.
Виконавець може виготовити банер для розміщення на Інтернет-сторінці, для цього Замовник має вказати мінімальні вимоги до графічного дизайну такого банера, зазначити статичний або анімований графічний блок мається на увазі та чи важлива технологія виготовлення (Flash, Java або інше) та інші характеристики.
Також Виконавець може виготовити рекламний банер в розумінні тканинного полотна інформаційного або рекламного змісту, що може бути виготовленим з банерного полотна, банерної сітки, з люверсами або без них, із застосуванням різних технологій друку та мати різні фізичні та якісні характеристики, які не визначені Тендерною документацією, що в свою чергу в майбутньому може порушити права, як Замовника, так і Виконавця.
Відповідно до п. 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, проте така інформація стосовно пункту 5 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) «Виготовлення та розміщення банера на місяць» відсутня.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо усунути порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Виконавець може виготовити банер для розміщення на Інтернет-сторінці, для цього Замовник має вказати мінімальні вимоги до графічного дизайну такого банера, зазначити статичний або анімований графічний блок мається на увазі та чи важлива технологія виготовлення (Flash, Java або інше) та інші характеристики.
Також Виконавець може виготовити рекламний банер в розумінні тканинного полотна інформаційного або рекламного змісту, що може бути виготовленим з банерного полотна, банерної сітки, з люверсами або без них, із застосуванням різних технологій друку та мати різні фізичні та якісні характеристики, які не визначені Тендерною документацією, що в свою чергу в майбутньому може порушити права, як Замовника, так і Виконавця.
Відповідно до п. 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, проте така інформація стосовно пункту 5 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) «Виготовлення та розміщення банера на місяць» відсутня.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо усунути порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2021 16:11
Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2021 17:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Консалт 7Ю" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 серпня 2021 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій