Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту:“Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Іванівської сільської ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт” Коригування)
Очікувана вартість
378 839,00 UAH
UA-2021-07-22-003461-b b3ea6cc2ad5b444199872920940662a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Митченко

+380675311400 i.mitchenko1991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38752461
Вебсайт: https://adm.dp.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69
Контактна особа: Ігор Митченко
+380675311400
i.mitchenko1991@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 11:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 11:47
Очікувана вартість: 378 839,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 932,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту:“Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Чаплинка на території Іванівської сільської ради Петриківського району Дніпропетровської області – капітальний ремонт” Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровського району (Петриківська селищна громада), р. Чаплинка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 банківських днів після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату робіт на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду. До рахунка додається: акт приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду та розрахунок вартості проведення технічного нагляду. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 11:55
Проєкт договору_ тех. нагляд р. Чаплика.docx
22 липня 2021 11:55
Вимоги _тех. нагляд р. Чаплинка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Жилком" 310 645,00
UAH з ПДВ
310 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Жилком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Жилком"
#32350021
Переможець 310 645,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 10:09

Документи

03 серпня 2021 10:09
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:07
Протокол_Жилком.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Жилком"
#32350021
310 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 10:09
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:07
Протокол_Жилком.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:25
ДУ_1 до Д 32_Т_21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 11:16
Договір 32_Т_21.pdf укладений
05 серпня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32-Т-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 283 034,62
UAH (в тому числі ПДВ 47 172,43 UAH)
Причини розірвання договору: Виникли додаткові обсяги будівельних робіт, що унеможливлює подальше виконання зазначеного договору.