Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41156601 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Лиса Ілона Анатоліївна 380567452669, ilona.anatolievna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 14:52 |
ТД програма моніторингу.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-20-000012 ● fe5070afe95b43a08a439b1ef297bbbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2021 16:55 |
17.12.2021 № 625
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.12.2021 № 625
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2021-07-22-003178-с 22.07.2021 Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 41156601) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-21 10:29:38
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра» за номером ID: UA-2021-07-22-003178-c, очікуваною вартістю 400 000,00 грн, яку проведено Департаментом екологічної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Проте, у пункті 5 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Наказу №710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-22 15:10:06
Надання пояснень щодо моніторингу процедури закупівлі «Розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра» за номером ID: UA-2021-07-22-003178-c
Департаментом екологічної політики Дніпровської міської ради (далі - Замовник) уважно розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення) (№ UA-2021-07-22-003178-c).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань зазначених у запиті.
1. Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Так, листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надано можливість автоматично відображення інформації, яку замовник розміщує у власному електронному кабінеті та яка відображається у системі Prozorro. На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі на використанні офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради, Департаментом екологічної політики було встановлено віджет на сайті dniprorada.gov.ua, для виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. На момент оголошення закупівлі, а саме 22.07.2021 Замовник не мав доступу до веб-сайту Дніпровської міської ради, тому не мав можливості оприлюднювати обґрунтування, виключно з технічних причин, тому дане обґрунтування відображено окремим додатком до протоколу засідання тендерного комітету плану закупівель (додається).
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі – аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на проєкт моніторингу UA-M-2021-12-20-000012 , відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. У відповідності ч. 5 Розділом V тендерної документації, строго до вимог п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Замовником встановлено опис формальних (несуттєвих) помилок та надано приклади таких помилок, які, зауважимо, не суперечать Переліку формальних (несуттєвих) помилок, наведених у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
Згідно п.19 ч.2 ст.22 Закону встановлено умову, щодо визначення в тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок та не встановлено вимогу викладати у повному обсязі в тендерній документації вимоги підзаконних актів стосовно прикладів формальних (несуттєвих) помилок.
Абзацом першим ч.3 статті 22 Закону замовнику надано право у тендерній документації зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Таким чином замовник вважає, що його рішення стосовно складання тендерної документації жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, таким чином, замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, тендерним комітетом зроблені висновки та прийняті рішення: надалі, при підготовці тендерної документації щодо проведення публічних закупівель рахувати надані зауваження стосовно опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок у повному обсязі визначених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 08:23:29
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра» за номером ID: UA-2021-07-22-003178-c, очікуваною вартістю 400 000,00 грн, яку проведено Департаментом екологічної політики Дніпровської міської ради (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Так, відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним Додатком 1 до тендерної документації. В свою чергу, у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачена обов’язкова наявність в Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи, сумісницвом або за договором цивільно-правового характеру) відповідної кваліфікації з достатнім рівнем практичної роботи в тому числі: - за стажем роботи в сфері екології не менше 3 років. При цьому, учасником торгів КП "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ "ДОР" до складу тендерної пропозиції завантажено Довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2021 №05/08-02-тд (файл: Довідка про наявність працівників.PDF 06 серпня 2021 18:21) згідно з якою повідомлено, що КП "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ "ДОР" має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема еколога зі стажем роботи 2 роки 5 місяців, що суперечить вимогам п. 2 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено, що стаж роботи в сфері екології повинен бути не менше 3 років.
Отже, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі не відповідала кваліфікаційному критерію установленому тендерною документацією Замовника відповідно до статті 16 Закону, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підлягала відхиленню згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-29 13:27:45
Надання пояснень щодо моніторингу процедури закупівлі «Розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра» за номером ID: UA-2021-07-22-003178-c
23.12.2021р. через електронну систему закупівель Prozorro, надійшов запит Східного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень по предмету закупівлі розробка Програми державного моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря м. Дніпра (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90730000-3 Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення) (оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-07-22-003178-c).
У відповідь на запит надаємо пояснення, що стосуються Ваших зауважень в частині не відхилення тендерної пропозиції КП «ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ»ДОР» через не відповідність стажу роботи Качалової Інеси Джавидівни (Довідка про наявність працівників від 05.08.2021 № 05/08-02-тд файл: Довідка про наявність працівників PDF 06 серпня 2021 18:21), яку надав у складі тендерної пропозиції учасник торгів КП «ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ»ДОР» умовам встановленим в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації. Так, дійсно виходячи з вимог тендерної документації, а саме пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника виконавчого органу або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи, сумісництвом або за договором цивільно-правового характеру), що будуть залучатись до надання послуг.
Обов’язкова наявність в Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи, сумісництвом або за договором цивільно-правового характеру) відповідної кваліфікації з достатнім рівнем практичної роботи в тому числі:
- за кваліфікацією спеціаліст або магістр за спеціалізацією екологія;
- за стажем роботи в сфері екології не менше 3 років.
З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник надає стосовно працівників або найманих осіб:
довідка у довільній формі про наявність залучених до виконання робіт працівників із зазначенням стажу трудової діяльності в сфері екології;
завірені керівником виконавчого органу або уповноваженою особою Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності) копії трудових договорів (контрактів, угод), договорів цивільно-правового характеру або першої і тих, що заповнені, сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування особи в штаті Учасника;
копії документів про освіту і кваліфікацію, завірені керівником виконавчого органу або уповноваженою особою Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності).
Так відповідно до Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.08.2021 № 05/08-02-тд файл: Довідка про наявність працівників PDF 06 серпня 2021 18:21, яку надав у складі тендерної пропозиції учасник КП «ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ»ДОР» зазначена працівник Атовка Юлія Валеріївна, яка працює на посаді заступника директора з економічних питань та має кваліфікацію еколога зі стажем роботи в сфері екології 4 роки 9 місяців. З відповідним підтвердженням, а саме копії трудової книжки, що свідчить про працевлаштування Атовки Ю.В. в штаті учасника та документів про освіту і кваліфікацію.
Натомість в тендерній документації не встановлено умови (вимоги) надання у складі тендерних пропозицій учасників щодо кількості працівників, які є необхідними для виконання послуги, що є предметом закупівлі.
Виходячи зі змісту наведеної вище довідки, учасник КП «ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ»ДОР» надає інформацію що має працівників з необхідним знанням та досвіду, а також мають відповідний стаж, а тому підстав для відхилення тендерної пропозиції КП «ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ»ДОР» у цій частині тендерний комітет не мав.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів, тендерний комітет Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керувався виключно нормами Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі Постанова № 710); За результатами аналізу тендерної документації встановлено не дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (далі Наказ № 710), яким затверджений Перелік формальних помилок.)
Оскарження в суді
Опис: | На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 06.01.2022 року |
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/1084/22 |
Дата відкриття провадження: | 19 січня 2022 |
Документи:
12 січня 2022 11:28
|
Електронний підпис |
12 січня 2022 11:27
|
Надання заперечення на висновок.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЛАТО-БУД" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
316 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ "ДОР" |
397 200,00
UAH з ПДВ
|
319 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЛАТО-БУД" #40580447 |
Відхилено |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 15:34
|
КП "ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ "ДОР" #40725107 |
Переможець |
319 999,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 11:52
|
Договір.pdf | укладений |
31 серпня 2021 11:51
|