Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей на об'єктах ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-07-22-003057-c a093fe628896421e9bfe8ea07562c1cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання. - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей управління порту (інв.№15000) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службово-побутового приміщення (інв.№ 21705) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей матеріального складу (інв.№62500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей операторської АЗС (інв.№ 27233) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей складського приміщення №64 ВМТЗ (інв.№ 32320) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей Складу №1(інв.№ 23349) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службового приміщення (інв.№ 60500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання. - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції

Сума забезпечення: 2700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Мітюшкін Олександр Іванович 90 000,00
UAH
90 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 липня 2021 16:12
Електронний підпис
29 липня 2021 16:06
Електронний підпис
29 липня 2021 16:03
ГАРАНТИЯ.pdf
29 липня 2021 16:03
Наказ.jpg
29 липня 2021 16:03
Dovirenist 131 dd 24.12.2020.pdf
29 липня 2021 16:03
Licence.pdf
29 липня 2021 16:03
Reytung.pdf
29 липня 2021 15:59
Паспорт стр 1.jpg
29 липня 2021 15:59
ДСТУ.jpg
29 липня 2021 15:59
Цінова.jpg
29 липня 2021 15:59
Паспорт стр 3.jpg
29 липня 2021 15:59
Цінова стр 2.jpg
29 липня 2021 15:59
Витяг стр 2.jpg
29 липня 2021 15:59
Перелік послуг стр 2.jpg
29 липня 2021 15:59
пАСПОРТ СТР 4.jpg
29 липня 2021 15:59
Працівники.jpg
29 липня 2021 15:59
Витяг стр 4.jpg
29 липня 2021 15:59
Тех спец стр 2.jpg
29 липня 2021 15:59
Субпідряд.jpg
29 липня 2021 15:59
Розрахунок вартості.jpg
29 липня 2021 15:59
Витяг ЕП.jpg
29 липня 2021 15:59
Перелік послуг стр 1.jpg
29 липня 2021 15:59
Тех спец стр 1.jpg
29 липня 2021 15:59
Витяг стр 3.jpg
29 липня 2021 15:59
Паспорт стр 2.jpg
29 липня 2021 15:59
Технічно - якісні.jpg
29 липня 2021 15:59
Витяг стр 1.jpg
29 липня 2021 15:59
Мат тех база.jpg
29 липня 2021 15:59
Калькуляція.jpg
29 липня 2021 15:59
Справка банк.jpg
29 липня 2021 15:59
Перелік послуг стр 3.jpg
29 липня 2021 15:58
Licence.pdf
29 липня 2021 15:58
Reytung.pdf
29 липня 2021 15:58
ГАРАНТИЯ.pdf
29 липня 2021 15:58
Dovirenist 131 dd 24.12.2020.pdf
29 липня 2021 15:58
Наказ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мітюшкін Олександр Іванович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Licence.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мітюшкін Олександр Іванович
#1941122551
Переможець 90 000,00
UAH
10 серпня 2021 15:41

Документи

10 серпня 2021 15:41
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:39
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мітюшкін Олександр Іванович
#1941122551
90 000,00
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2021 15:41
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:39
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:04
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 14:18
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:04
договір укладений
30 серпня 2021 15:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей управління порту (інв.№15000) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 56 146,05
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службово-побутового приміщення (інв.№ 21705) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 21 986,37
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей матеріального складу (інв.№62500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 102,66
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей операторської АЗС (інв.№ 27233) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 166,77
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей складського приміщення №64 ВМТЗ (інв.№ 32320) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 1 541,35
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей Складу №1(інв.№ 23349) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 166,77
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службового приміщення (інв.№ 60500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт". 1 послуга 3 890,03
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/347
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей управління порту (інв.№15000) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 55 618,77
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службово-побутового приміщення (інв.№ 21705) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 21 903,40
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей матеріального складу (інв.№62500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 099,36
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей операторської АЗС (інв.№ 27233) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 163,47
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей складського приміщення №64 ВМТЗ (інв.№ 32320) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 1 518,46
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей Складу №1(інв.№ 23349) ДП "Маріупольський морський торговельний порт"; 1 послуга 2 163,46
UAH
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службового приміщення (інв.№ 60500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт". 1 послуга 3 822,47
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 30 серпня 2022
Сума оплати за договором: 89 289,39
UAH