Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області
Очікувана вартість
24 629,00 UAH
UA-2021-07-22-001795-a ● 4b68b97feef94026a9c514641f040373
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44104781 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, вул.Троїцька, будинок 15 |
Контактна особа: |
Майя Петрівна Сульженко 380575830140 bogodyhvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 24 629,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62144, Україна, Харківська область, с. Крисине, вул Центральна , 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. У випадку затримки оплати Замовником (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленої Виконавцем роботи протягом не більше 60 банківських днів з дня отримання послуги (без застосування штрафних санкцій з боку Виконавця). Замовник і Виконавець можуть змінити умови оплати за послугу (зміна строків оплати, попередня оплата тощо) після укладення договору шляхом підписання додаткової угоди | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 15:06 |
Оголошення ПКД санвузли_Крисине.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 27 липня 2021 23:34
Дата відповіді: 28 липня 2021 08:56
у Додатку 3 у формі Пропозиції вказано, що "...Ознайомившись з умовами договору, технічними вимогами та вимогами щодо строків виконання робіт, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити ДУ «ЦОП Національної поліції України» роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки". При чому тут ДУ «ЦОП Національної поліції України»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником проводиться спрощена закупівля, відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Під час підготовки пропозицій Учасники використовують інструкцію до Оголошення, яка містить всі умови та вимоги щодо підготовки пропозицій.
Під час проведення закупівлі Замовником дотримуються всі вимоги Закону.
Дякуємо за Ваше запитання.
Замовником проводиться спрощена закупівля, відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Під час підготовки пропозицій Учасники використовують інструкцію до Оголошення, яка містить всі умови та вимоги щодо підготовки пропозицій.
Під час проведення закупівлі Замовником дотримуються всі вимоги Закону.
Дякуємо за Ваше запитання.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-08-10-000005 • 150df91d1a9d4a72a682b7dba3ba06d8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-08-10
•
15:29
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Відповідно з Протоколом №150 від 05 серпня 2021 року розгляду та відхилення пропозиції, щодо закупівлі №UA-2021-07-22-001795-a на закупівлю ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області) що була подана ТОВ «ЮКЛІМ» є найбільш
Згідно абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 5 березня 2022 року проект щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Таким чином, ТОВ «ЮКЛІМ» має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів до 5 березня 2022 року, що не є порушенням, або причиною відмови у розгляді пропозиції згідно протоколу № 150 від 05 серпня 2021р.
Частиною першою статті 31 Закону про публічні закупівлі встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. Проте жодна з підстав зазначеної норми не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) повинно бути віднесено до невідповідностей щодо документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. В порушення норм Закону, Замовник не надав можливості Скаржнику виправити зазначені невідповідності, що в свою чергу є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Окрім цього, Замовником Закупівлі було накладено підпис також незахищений підпис, згідно даних https://czo.gov.ua/verify , що відображено нижче:
Підписувачі
Підписувач
Сульженко Майя Петрівна
П.І.Б.
Сульженко Майя Петрівна
РНОКПП
2422700948
Організація (установа)
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ
44104781
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
15:06:32 22.07.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B04000000193132009F3F9500
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
¬¬
Виходячи з перевірки даних підпису Замовника та позиції Замовника, КЕП також відсутній у підписі Замовника.
Виходячи в вище наведеного, та посилаючись на абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р прошу переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЮКЛІМ», та визначити переможцем.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ" #39551360 |
Відхилено |
17 550,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 16:55
|
ФОП "ГОНЧАР ДМИТРО ПЕТРОВИЧ" #3083207454 |
Переможець |
24 629,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 15:14
|
Додаткова угода 2 Крисине ПКД(санвузол).31.08.21.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:06
|
2021-08-20_14-30-27_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 16:28
|
Договір №110821 Крисине санвузли ПКД 11.08.2021.pdf | укладений |
12 серпня 2021 16:28
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 вересня 2021 11:08
|
24 629,00 UAH | UA178201720344221012100154068 Відділ освіти |
UA313515330000026003052120761 ФОП Гончар Д.П. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ № 1 від 20.08.2021р.Сума договору після внесення змін – залишається без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 11/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ № 2 від 31.08.2021р.Сума договору після внесення змін – залишається без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 11/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |