Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області
Очікувана вартість
24 629,00 UAH
UA-2021-07-22-001795-a 4b68b97feef94026a9c514641f040373
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майя Петрівна Сульженко

380575830140 bogodyhvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44104781
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, вул.Троїцька, будинок 15
Контактна особа: Майя Петрівна Сульженко
380575830140
bogodyhvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2021 15:42
Очікувана вартість: 24 629,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62144, Україна, Харківська область, с. Крисине, вул Центральна , 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. У випадку затримки оплати Замовником (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленої Виконавцем роботи протягом не більше 60 банківських днів з дня отримання послуги (без застосування штрафних санкцій з боку Виконавця). Замовник і Виконавець можуть змінити умови оплати за послугу (зміна строків оплати, попередня оплата тощо) після укладення договору шляхом підписання додаткової угоди Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 15:06
Оголошення ПКД санвузли_Крисине.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 27 липня 2021 23:34
Дата відповіді: 28 липня 2021 08:56
у Додатку 3 у формі Пропозиції вказано, що "...Ознайомившись з умовами договору, технічними вимогами та вимогами щодо строків виконання робіт, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити ДУ «ЦОП Національної поліції України» роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки". При чому тут ДУ «ЦОП Національної поліції України»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником проводиться спрощена закупівля, відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Під час підготовки пропозицій Учасники використовують інструкцію до Оголошення, яка містить всі умови та вимоги щодо підготовки пропозицій.
Під час проведення закупівлі Замовником дотримуються всі вимоги Закону.
Дякуємо за Ваше запитання.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-08-10-000005 • 150df91d1a9d4a72a682b7dba3ba06d8
Автор звернення: Швець Станіслав Володимирович
Дата створення звернення: 2021-08-10 15:29
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Відповідно з Протоколом №150 від 05 серпня 2021 року розгляду та відхилення пропозиції, щодо закупівлі №UA-2021-07-22-001795-a на закупівлю ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт санвузлів в будівлі Комунального закладу « Крисинський ліцей" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області) що була подана ТОВ «ЮКЛІМ» є найбільш Згідно абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 5 березня 2022 року проект щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Таким чином, ТОВ «ЮКЛІМ» має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів до 5 березня 2022 року, що не є порушенням, або причиною відмови у розгляді пропозиції згідно протоколу № 150 від 05 серпня 2021р. Частиною першою статті 31 Закону про публічні закупівлі встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. Проте жодна з підстав зазначеної норми не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису). Не накладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) повинно бути віднесено до невідповідностей щодо документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. В порушення норм Закону, Замовник не надав можливості Скаржнику виправити зазначені невідповідності, що в свою чергу є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім цього, Замовником Закупівлі було накладено підпис також незахищений підпис, згідно даних https://czo.gov.ua/verify , що відображено нижче: Підписувачі Підписувач Сульженко Майя Петрівна П.І.Б. Сульженко Майя Петрівна РНОКПП 2422700948 Організація (установа) ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 44104781 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 15:06:32 22.07.2021 Сертифікат виданий КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B04000000193132009F3F9500 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований ¬¬ Виходячи з перевірки даних підпису Замовника та позиції Замовника, КЕП також відсутній у підписі Замовника. Виходячи в вище наведеного, та посилаючись на абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р прошу переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЮКЛІМ», та визначити переможцем.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ" 17 550,00
UAH з ПДВ
17 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАР ДМИТРО ПЕТРОВИЧ" 24 629,00
UAH з ПДВ
24 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2021 15:37
Електронний підпис
29 липня 2021 15:34
2. выписка.pdf
29 липня 2021 15:34
10. паспорт.pdf
29 липня 2021 15:34
8. наказ 1.pdf
29 липня 2021 15:34
12. Пропозиція.pdf
29 липня 2021 15:34
15. ТЗ.pdf
29 липня 2021 15:34
14. статут.pdf
29 липня 2021 15:34
13. протокол.pdf
29 липня 2021 15:34
18. Акт огляду.pdf
29 липня 2021 15:34
9. наказ 2.pdf
29 липня 2021 15:34
11. проект договору.pdf
29 липня 2021 15:34
17. ИНН Швец СВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ"

ФОП "ГОНЧАР ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ"
#39551360
Відхилено 17 550,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 16:55
ФОП "ГОНЧАР ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"
#3083207454
Переможець 24 629,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 15:23

Документи

05 серпня 2021 16:54
Електронний підпис
05 серпня 2021 16:54
Протокол № 150.pdf

Документи

06 серпня 2021 15:23
Електронний підпис
06 серпня 2021 15:23
Протокол № 151.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОНЧАР ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"
#3083207454
24 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2021 15:23
Електронний підпис
06 серпня 2021 15:23
Протокол № 151.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:14
Додаткова угода 2 Крисине ПКД(санвузол).31.08.21.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 15:06
2021-08-20_14-30-27_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 16:28
Договір №110821 Крисине санвузли ПКД 11.08.2021.pdf укладений
12 серпня 2021 16:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2021 11:08
24 629,00 UAH UA178201720344221012100154068
Відділ освіти
UA313515330000026003052120761
ФОП Гончар Д.П.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 1 від 20.08.2021р.Сума договору після внесення змін – залишається без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 11/08-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 2 від 31.08.2021р.Сума договору після внесення змін – залишається без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 11/08-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 629,00
UAH