Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область (додаткові роботи)
Очікувана вартість
1 020 146,00 UAH
UA-2021-07-22-001735-a 4d538b9b726c4e8681dafa1a9e6214dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Олеся Григорівна

048 7958918 OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Ковтун Олеся Григорівна
048 7958918
OLESYAKOVTUN2@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2017 році проектувальником ТОВ «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» було розроблено проектно-кошторисну документацію на об’єкт: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка - /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область та отримано позитивний експертний звіт № 28-0634-16-А від 04.05.2017 року. В 2020 році було проведено коригування проектно-кошторисної документації тільки кошторисної частини та отримано позитивний висновок державної експертизи від 22 червня 2020р. № 28-0064-20 та затверджено наказом ДП «Служба місцевих доріг» №3ПС/20 від 23 червня 2020 р. На виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за результатами відкритих торгів з ТОВ «Евродор» укладено договір підряду №19П/20 від 15.12.2020 року, договірна ціна складає 58 750 000,00 грн. Встановлено, що за період експлуатації, з дня розробки проекту до початку виконання робіт через довгу експлуатацію щебеневе покриття на ділянці км 18+750- км 19+820 було змішане із земляним полотном та втратило свої властивості, через що з’явилась необхідність у виконанні додаткових робіт. Задля досягнення необхідної перспективної несучої здатності шарів основи дорожнього одягу та доведення до проектних транспортно-експлуатаційних показників, необхідно виконати додатковий обсяг робіт, а саме: - провести додаткові роботи з влаштування основи дорожнього одягу із ЩПС С-7 товщиною 18 см; Додаткові роботи є абсолютно аналогічні основним та мають бути виконані саме підрядником, що виконує основні роботи, оскільки вони є тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призведе до проблем технологічного характеру. Відповідно до п. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Всі умови витримано, тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі на додаткові роботи по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область. Протокол засідання технічної ради ДП «Служби місцевих доріг» від 15.07.2021р. №4/21 Договір підряду №19П/20 від 15.12.2020р. Експертний звіт (позитивний) від 22.06.2020р. № 28-0064-20

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 15:01
Оскарження наміру укласти договір: 02 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


місце надання послуг - Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.3. Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в, КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється на протязі не пізніше 5 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

22 липня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 14:57
19П_20 від 15.12.20 Виноградівка ТОВ Евродор (1).pdf
22 липня 2021 14:57
експертний звіт.pdf
22 липня 2021 14:57
ПР засідання технічної ради .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
Переможець 1 020 146,00
UAH з ПДВ
22 липня 2021 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2021 15:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор»
#33387560
1 020 146,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:11
ДУ 2 до 19П_21 від 28.12.21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 10:49
ДУ1 19П_21 від 09.08.21 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 09:24
19П_21 від 05.08.2021 О160708 Виноградівка ТОВ Евродор ДР.pdf укладений
06 серпня 2021 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 1 000,00 грн та встановити у розмірі – 1 020 146, 00грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 020 146,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1., розділу XIX. Строк дії Договору викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2021 р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021р., а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 19П/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з повним наданням послуг за договором підряду та відповідно до абз.2, пункту 3.4., розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання.», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)) сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 44 820,00 грн та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1 Ціна договору становить 975 326,00 грн (дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста двадцять шість грн 00 к.), у тому числі ПДВ – 162 554,33 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 44 820,00 грн та встановити у розмірі – 975 326,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять 975 326,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Додаток до договору «Договірна ціна» викласти в наступній редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 19П/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 975 326,00
UAH (в тому числі ПДВ 162 554,33 UAH)