Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 44 (2-й поверх), відповідний код ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 384 425,00 UAH
UA-2021-07-22-001597-c 70cc06a4371245ba95d10b412778aa35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бельдій Олена Василівна

380562310393 sz@cek.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 31793056
Вебсайт: http://cek.dp.ua
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Дмитра Кедріна, 28
Контактна особа: Бельдій Олена Василівна
380562310393
sz@cek.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 384 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 922,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гаранатія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ремонт приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 44 (2-й поверх), відповідний код ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Ремонт приміщень адміністративної будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 44 (2-й поверх), відповідний код ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата у розмірі 100% ціни Договору здійснюється протягом 180 банківських днів після повного закінчення Підрядником всіх Робіт, підписання останнього Акта приймання виконаних будівельних робіт Замовником і здачі Об’єкта в експлуатацію. Розрахунок за виконані Роботи Замовник має право здійснити на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Замовником на суму фактично виконаних Підрядником Робіт. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично виконаних Робіт. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отримані Роботи у Замовника припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Підрядник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. Для проведення оплати Підрядник надає такі документи (з підписом та печаткою): Акт приймання виконаних будівельних робіт ф.№КБ-2в – три примірники; Довідку ф.№КБ-3 – три примірники; оформлену виконавчу документацію (при наданні Акту приймання виконаних будівельних робіт, який є підставою для здійснення кінцевих розрахунків). В разі ненадання виконавчої документації Акти приймання виконаних будівельних робіт ф.№КБ-2в Замовником не приймаються. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гаранатія

Сума забезпечення: 6500 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМСЕРВІС" 1 318 500,00
UAH з ПДВ
1 318 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 липня 2021 19:01
Електронний підпис
28 липня 2021 19:01
Устав.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Устав.pdf
28 липня 2021 19:01
Тех усл..pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Тех усл..pdf
28 липня 2021 19:01
Смета.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Смета.pdf
28 липня 2021 19:01
Протокол на дир.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Протокол на дир.pdf
28 липня 2021 19:01
Пропоз.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Пропоз.pdf
28 липня 2021 19:01
Приказ на дир.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Приказ на дир.pdf
28 липня 2021 19:01
Ндс.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Ндс.pdf
28 липня 2021 19:01
Лицензия.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Лицензия.pdf
28 липня 2021 19:01
Дозвил.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Дозвил.pdf
28 липня 2021 19:01
Дог.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Дог.pdf
28 липня 2021 19:01
Дог цена.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Дог цена.pdf
28 липня 2021 19:01
Дог сад 14.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Дог сад 14.pdf
28 липня 2021 19:01
Дог сад 3.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Дог сад 3.pdf
28 липня 2021 19:01
Довидка про досвид.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Довидка про досвид.pdf
28 липня 2021 19:01
Видгук сад 14.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Видгук сад 14.pdf
28 липня 2021 19:01
Видгук сад 3.pdf.p7s
28 липня 2021 19:01
Видгук сад 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМСЕРВІС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМСЕРВІС"
#39975635
Переможець 1 318 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМСЕРВІС"
#39975635
1 318 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:18
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 16:00
Дог. 4882-640.pdf укладений
17 серпня 2021 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 318 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 219 750,00 UAH)