Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (обслуговування програмного забезпечення особистої розробки "5С бюджет")
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-07-22-001577-b f7f6cab5463c47388c489cb21134cbf6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Головко

+380968164927
+380564947211
pndkr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізька багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986256
Місцезнаходження: 50011, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Контактна особа: Катерина Головко
+380968164927,+380564947211
pndkr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Адміністрування баз даних, оперативне внесення змін до програми, забезпечення найбільш ефективного використання наявних ресурсів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне обслуговування програмного забезпечення особистої розробки "5С бюджет"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50011, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дишинського,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 липня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАСУЛЯ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2296400471
Переможець 6 000,00
UAH
22 липня 2021 10:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH